امام جمعه سلماس گفت: سیل اخیر در استان‌های مختلف کشور نمایش وحدت و همدلی بین مردم و مسؤولان بوده و مردم با روحیه همبستگی و بسیجی جانانه وارد میدان شده و کمک حال مسؤولان شدند.
کد خبر: ۷۳۱۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴ 05 April 2019
سیل اخیر در کشور نمایش وحدت و همدلی بین مردم و مسؤولان است

به گزارش تابناک آذربایجان غربی حجت‌الاسلام سیدمحمدموسوی امروز در خطبه‌های این‌هفته نمازعبادی ‌و سیاسی جمعه سلماس اظهار کرد: ماه رجب و شعبان مقدم آرامشی برای آماده‌شدن ماه مهمانی خداوند است و مسلمانان باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

وی با اشاره به ولادت امام‌حسین(ع) ادامه داد: ولادت باسعادت امام‌حسین پاسدار اسلام به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده و پاسداران در جنگ هشت‌سال دفاع‌مقدس شعار ما می‌توانیم را به‌صورت عملی نشان دادند.

خطیب جمعه سلماس افزود: حضرت ابوالفضل(ع) نماد ولایت‌مداری، عشق و وفاداری بوده و این حضرت الگوی مناسبی برای جانبازان است.

وی گفت: سند ۲۰۳۰ برگرداندن سبک زندگی اسلامی به غربی بوده و مردم و جوانان انقلابی اجازه نخواهند داد تقی‌زادگان به کرسی اظهار‌نظر کردن برسند.

موسوی بیان کرد: سیل دغدغه اصلی مقام‌معظم‌رهبری بوده و مسؤولان کشور باید درخصوص خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان جهادی اقدام کنند.

وی افزود: سیل اخیر در استان‌های مختلف کشور نمایش وحدت و همدلی بین مردم و مسؤولان بوده و مردم با روحیه هم‌بستگی و بسیجی جانانه وارد میدان شده و کمک حال مسؤولان شدند.

امام‌جمعه سلماس اظهار کرد: اگر ملت ایران همچون گذشته حرکت و به مسیر خود ادامه دهد، قطعا بر دشمنان خود غلبه خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار