مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اقامه نماز عید سعید فطر با شرکت گسترده مردم مؤمن در امامزادگان شاخص استان خبر داد.
کد خبر: ۷۵۰۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 02 June 2019

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اقامه نماز عید سعید فطر با شرکت گسترده مردم مؤمن در امامزادگان شاخص استان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم ولایی مازندران از تلاش‌های دست‌اندرکاران برگزاری طرح ضیافت الهی در امامزادگان قدردانی کرد و افزود: این اداره‌کل همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان و با هدف ارتقاء سطح معرفتی و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی، ایجاد فضای معنوی و انس با قرآن طرح ملی «ضیافت الهی» را در سطح بقاع متبرکه برگزار می‌کند.

وی افزود: طرح ضیافت الهی ۹۸ در ۳۵۰ امامزاده و بقعه متبرکه استان با مشارکت مبلغان دینی اعزامی از شهر مقدس قم و روحانیان مستقر و بومی و همکاری خادمان و متولیان بقاع متبرکه برگزار شد و عملا این طرح در روز عید سعید فطر پایان می‌یابد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نماز عید سعید فطر امسال با شرکت گسترده مردم مؤمن در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان اقامه می‌شود، تصریح کرد: همزمان با روز عید سعید فطر علاوه بر اقامه نمازعید و اجرای سخنرانی، غرفه‌های پرسش و پاسخ و بیان احکام نیز در سطح امامزادگان فعال است.

حیدری با بیان اینکه، توزیع سبد کالا، اجرای طرح افق، برگزاری محافل قرآنی، جزء‌خوانی قرآن کریم و گستردن سفره‌های افطاری ساده از دیگر برنامه‌های اجرایی طرح ضیافت الهی بوده است، گفت: خطبه‌های این نماز در امامزادگان شاخص از سوی ائمه جمعه و جماعات و در دیگر امامزادگان از سوی روحانیان اعزامی یا بومی اقامه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار