بهروز اسودی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران بر حمایت هر چه بیشتر از شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی و صنعتی استان تأکید کرد و اظهار داشت: این مهم برای کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان بسیار مهم است.
کد خبر: ۷۶۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 07 July 2019
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، بهروز اسودی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران بر حمایت هر چه بیشتر از شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی و صنعتی استان تأکید کرد و اظهار داشت: این مهم برای کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان بسیار مهم است.
وی ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری در رونق تولید و شکوفایی و رشد و توسعه استان سمنان را در حوزه‌های مختلف اثرگذار دانست و گفت: این امر از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از معرفی شرکت کلران استان سمنان به‌عنوان یکی از صنایع برتر کشور خبر داد و اظهار داشت: امسال دومین سالی است که این واحد صنعتی از استان سمنان به‌عنوان واحد برتر ملی و واحد برتر صنایع شیمیایی کشور برگزیده می‌شود.
اسودی با اشاره به اهدای تندیس طلایی روز ملی صنعت و معدن به این شرکت در بیست و سومین سال بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن بیان داشت: این شرکت محصولاتی مانند سود سوزآور جامد، سود سوزآور مایع، کلروکلسیم، اسید کلریدریک و انواع کلر را تولید می‌کند.
واحد‌های تولیدی استان سمنان مورد حمایت قرار می‌گیرد
وی سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای راه‌اندازی این شرکت شیمیایی را درمجموع یک هزار و 400 میلیارد ریال عنوان کرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه این شرکت ظرفیت تولید سالانه بیش از 180 هزار تن کلر، اسیدکلریدریک، کلرور کلسیم، سود سوزآور مایع و جامد و هیپوکلریت سدیم را دارد افزود: این شرکت توانسته است برای 469 نفر در استان شغل ایجاد کند.
اسودی به برخی ویژگی‌های شاخص این واحد صنعتی تولیدی اشاره کرد و از جمله آن‌ها را تنوع محصولات تولیدی و دارای پایش لحظه‌ای زیست‌محیطی و‌ همچنین بهره‌گیری این شرکت از تکنولوژی‌های نوین در خط تولید برشمرد.
وی گفت: شرکت کلران استان سمنان به‌عنوان یکی از صنایع برتر کشور معرفی شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار