معاون فوریت‌های پزشکی شاهرود:
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود از واژگونی یک خودروی پراید در محور شاهرود-آزادشهر خبر داد و گفت: این حادثه ۱۰ مصدوم داشت که حال دو نفر وخیم است.
کد خبر: ۷۹۱۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ 26 October 2019

واژگونی پراید در محور شاهرود-آزادشهر/ حال ۲ نفر وخیم است

 به گزارش تابناک سمنان:ناصر سلمان پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه شامگاه جمعه حادثه واژگونی خودروی پراید در محور شاهرود -آزادشهر (پیچ ابر) به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گزارش شد، ابراز داشت: این حادثه که ساعت ۲۰:۳۰ سوم آبان ماه به وقوع پیوست که بلافاصله شش کارشناسان فوریت‌های پزشکی با سه دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های جاده‌ای به محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن بیان اینکه در این مأموریت از پایگاه‌های جاده‌ای خوش ییلاق، کلاته خیج و پشت بسطام نیز کمک گرفته شد، افزود: این حادثه ۱۰ مصدوم داشت که از این تعداد پنج نفر کودک بودند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود بابیان اینکه مصدومان پس از تریاژ و دریافت خدمات اولیه، تحت مراقبت‌های  پزشکی به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود اعزام شدند، ابراز داشت: حال دو نفر از مصدومان این حادثه نیز وخیم گزارش‌شده است.

سلمان پور اضافه کرد: با توجه به بارش باران در محورهای استان سمنان از رانندگان انتظار می‌رود از هرگونه شتاب و عجله دررسیدن به مقصد خودداری کنند و در صورت داشتن احساس خستگی و خواب‌آلودگی حتماً در اولین پارکینگ حاشیه راه توقف داشته باشند تا خاطره سفر برای خود و دیگر سرنشینان خودرو لذت بخش شود.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار