برای نخستین بار در کشور؛
مشاور معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی(ره) بابیان اینکه کانون خیران کارآفرین و اشتغال استان سمنان برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی شد، گفت: ۲۰۰ خیر با این کانون همکاری می‌کنند.
کد خبر: ۸۰۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴ 22 December 2019

کانون خیران کارآفرین و اشتغال در استان سمنان راه‌اندازی شد

به گزارش تابناک سمنان: حمید حاجی عبدالوهاب پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کانون خیرین کارآفرین و اشتغال استان سمنان به میزبانی اداره کمیته امداد امیریه دامغان ضمن بیان اینکه طرح راه‌اندازی کانون خیران کارآفرین و اشتغال برای نخستین بار در کشور و در استان سمنان انجام شد، اظهار داشت: این طرح به‌زودی در هشت استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۰۰ خیر با این کانون در استان سمنان همکاری می‌کنند، افزود: برای راه‌اندازی این کانون باید در هر استان ۱۵۰ تا ۲۰۰ خیر برای همکاری اعلام آمادگی کنند.

مشاور معاون اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) بابیان اینکه ایجاد اشتغال برای مددجویان ازجمله اهداف مهمی است که در این راستا دنبال می‌شود، تصریح کرد: رسیدن به خودکفایی مددجویان کمیته امداد از دیگر سیاست‌های جدی است که در این طرح اجرایی می‌شود.

حاجی عبدالوهاب با تأکید بر اینکه توسعه این طرح در شهرستان‌های استان سمنان در دستور کار قرار دارد، گفت: تا پایان امسال کانون خیران کارآفرین و اشتغال راه‌اندازی می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار