آیت‌الله سید محمد شاهچراغی:
به گزارش تابناک سمنان: آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: امروز انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی مطالبه‌ای اسلامی و نه ایرانی است.
کد خبر: ۸۱۰۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱ 03 January 2020

نتیجه تصویری برای حاج قاسم سلیمانی

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر و تاکید کرد: امروز انتقام خون شهید حاج قاسم سلیمانی مطالبه‌ای اسلامی و نه ایرانی است.

در این پیام آمده است: سردار سرافراز جهان اسلام «سپهبد قاسم سلیمانی» که فروغ چهره‌اش به روشنایی خورشید، غرورش به غرور قله‌ها، جوشش‌اش به فوران چشمه‌ها، توفندگی‌اش به تپش اقیانوس‌ها، لطافتش به لطافت گلبرگ لاله‌ها و سخاوتش به ریزش بهاران ابر‌ها می‌ماند به لقاء الله پیوست و با آسمانیان مصاحب شد، شهادت این یار صدیق و بازوی پرتوان مقام معظم رهبری را از سوی مردم شهید پرور و انقلابی، علما و روحانیت، حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه و همه مجاهدان فی سبیل‌الله، رزمندگان، خانواده معظم شاهد استان سمنان به محضر حضرت بقیه الله الاعظم و حضرت آیت الله خامنه‌ای و جبهه مقاومت اسلامی و همسر فداکار و بیت مکرم و معزز ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

آری، سلیمانی نماد وحدت و اتحاد جهان اسلام بود و خون پاکش افق‌های جدیدی را برای وحدت بیشتر جهان اسلام خواهد گشود، جبهه مقاومت اسلامی و جهان، انتقام حاج قاسم و ابو مهدی المهندس را با فتح قدس شریف خواهند گرفت و جهان بدون آمریکا را تجربه خواهند کرد.

در ادامه این پیام آمده است: امروز انتقام خون حاج قاسم سلیمانی یک مطالبه اسلامی است نه ایرانی، حاج قاسم بنیانگذار هسته‌های مقاومت بین المللی اسلامی در دوران اخیر بود و همه آزادی خواهان جهان، خونخواه خون پاک و تاریخ ساز او خواهند بود و صهیونیسم خبیث بداند شهادت سردار مقاومت اسلامی زنگ زوال سریعتر رژیم اشغالگر را زودتر از سال ۲۰۲۵ به صدا در خواهد آورد.

در ادامه این پیام امده است: اینجانب به تأسی از رهبر فرزانه انقلاب مجددا شهادت این اسوه شجاعت و تقوی را به ملت ایران اسلامی تسلیت عرض نموده، رحمت واسعه الهی و مصاحبت با حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) برای آن شهید والا مقام و همراهان شهیدش و صبر جمیل و اجر جزیل را برای خانواده معظم ایشان و همه رزمندگان اسلام و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسالت دارم. دوام سلامت و عزت و سربلندی و اقتدار آن رهبر عالیقدر را از درگاه خداوند متعال خواهانم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار