امام جمعه موقت سمنان:
حجت الاسلام مهدوی نژاد گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی در راه دفاع از اسلام از جان خویش گذشت و او اسوه، الگو و فرزند افتخار آفرین این مرز و بوم است.
کد خبر: ۸۱۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹ 03 January 2020

به گزارش تابناک سمنان: حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه ۱۳ دی ماه ۹۸ در سمنان گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی در راه دفاع از اسلام از جان خویش گذشت و او اسوه، الگو و فرزند افتخار آفرین این مرز و بوم است و انتقام خونش را خواهیم گرفت.

او افزود: سردار سپهبد شهید سلیمانی یکی از سرداران و پاسداران انقلاب اسلامی بود و دشمنان باید بدانند پایه‌های انقلاب اسلامی با شهادت این سردار سست نمی‌شود.

حجت الاسلام مهدوی نژاد اظهار داشت: اگر پرچم از دست سرداری بیفتد سردار دیگری پرچم را به دست می‌گیرد و تا نابودی آمریکا و استکبار جهانی این روند ادامه داد.

او از سردار سلیمانی شهید مدافع حرم به عنوان یک اسوه و الگو یاد کرد که با هوشمندی دشمنان اهلبیت را نابود کرد.

امام جمعه موقت سمنان بیان کرد: سردار شهید سلیمانی‌ها از مرگ نمی‌ترسند، بلکه شهادت آرزوی مردان حق است و سردار سلیمانی به آرزویش رسیده است.

حجت الاسلام مهدوی نژاد ادامه داد: جامعه جهانی مانند مسیحیان لبنان و اهل سنت سوریه و یمن سردار سلیمانی را نماد مقاومت می‌دانند و خشم و نفرت مردم جهان از زورگویان با شهادت سردار سپهبد سلیمانی مضاعف می‌شود و همه خواهان انتقام خون این سردار رشید هستند.

وی ادامه داد: ترور محکوم است و دشمنان با علم کردن داعش به دنبال تصاحب منطقه بودند، ولی سردار سلیمانی کمتر از سه ماه داعش و تکفیری‌ها را نابود کرد و این شکست سخت برای دشمن گران بود و دست به انتقام جویی زد.

گفتنی است، بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگرد‌های آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار