کد خبر: ۸۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸ 25 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه ،سیروس ثنایی مدیر انجمن سینمای جوانان کردستان در گفتگوی خبری گفت :به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای فیلمسازان و عکاسان علاقمند به شرکت در جشنواره "ژیار" مهلت دریافت آثار نهمین جشنواره منطقه‌ای فرهنگی بومی فیلم و عکس «ژیار» تا پانزدهم اسفندماه تمدید شد.

وی عنوان کرد: هنرمندان استان‌های آذربایجان غربی، ایلام، کردستان کرمانشاه و لرستان می‌توانند آثار خود را تا پانزده اسفند به دبیرخانه این جشنواره در سنندج ارسال کنند یابرای اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://acjsanandaj.blogfa.com مراجعه کنند.

وی اظهارداشت: نهمین جشنواره منطقه‌ای فرهنگی بومی ژیار ۲۹تا۳۱ فروردین ماه درشهر بانه برگزارمی‌شود.

مدیر انجمن سینمای جوانان کردستان گفت: برگزاری چنین جشنواره های دستاوردهای ارزشمندی هم چون ایجاد انگیزه در فیلم سازان و تقویت این هنر در هنرمندان این عرصه به دنبال خواهد داشت.

ثنایی ادامه داد: ظرفیت های مناسب و لازم برای برگزاری این جشنواره به صورت ملی در کردستان وجود دارد که امیدواریم در سال آینده این مهم تحقق پیدا کند.

انجمن سينماي جوانان ايران استان كردستان، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كردستان، شوراي اسلامي و شهرداري بانه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بانه و انجمن سينماي جوانان ايران با هدف معرفي فرهنگ و هنر منطقه، ايجاد بستري تبليغاتي براي معرفي جاذبه‌هاي گردشگري، بازسازي و تقويت سينماي كوتاه، معرفي و شناسايي و كشف استعدادهاي جوان در منطقه نهمين جشنواره فيلم و عكس ژيار را با گستره‌ي منطقه‌اي در استان‌هاي كرمانشاه، ايلام، لرستان، آذربايجان غربي و كردستان برگزار مي‌كند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار