فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از شناسایی دو مأمور قلابی و رد رشوه 500 میلیون ریالی آنها خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 24 August 2015
سردار محسن خانچرلی از شناسایی دو مأمور قلابی که قصد اخاذی از شهروندان را در شهرستان رباط‌کریم داشتند، خبر داد.

وی اظهار کرد: مأموران گشت یگان امداد شهرستان رباط‌کریم، حین گشت‌زنی در جاده قدیم تهران ـ ساوه به یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید رنگ که کنار جاده متوقف و راننده آن در حال پوشیدن لباس نیروی انتظامی بود مشکوک شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: در بررسی‌های به عمل آمده توسط مأموران انتظامی مشخص شد راننده و سرنشین خودرو مأمور نبوده و قصد اخاذی از مردم را دارند که بلافاصله دستگیر شدند.

وی همچنین تأکید کرد: متهمان که خود را گرفتار مجازات می‌دیدند برای رهایی از دست قانون 500 میلیون ریال رشوه به مأموران پیشنهاد می‌دهند اما مأموران وظیفه‌شناس ضمن رد رشوه، مبلغ مذکور را صورت‌جلسه و ضمیمه پرونده کردند.

خانچرلی با اشاره به اینکه متهمان با این روش قصد اخاذی از مردم را داشتند، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی آنها یک قبضه سلاح رولور، 20 تیر فشنگ جنگی، یک‌ رشته دستبند، یک عدد چراغ گردون و کمربند هفت‌قلمی کشف شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان متذکر شد: شهروندان در نظر داشته باشند تا از افرادی  که به‌عنوان مأموران انتظامی و حتی سایر ارگان‌های دولتی به آنها مراجعه می‌کنند کارت شناسایی درخواست کرده و در صورت مشکوک بودن، مراتب را به پلیس 110 اعلام کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار