فرماندار سمنان از افتتاح ۱۰۲ پروژه عمرانی و اقتصادی به مناسبت دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۱۹۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 01 February 2020

افتتاح ۱۰۲ پروژه عمرانی و اقتصادی به مناسبت دهه فجر

به گزارش تابناک سمنان: سید عباس دانایی، فرماندار سمنان گفت: به مناسبت چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی، ۱۰۲ پروژه عمرانی و اقتصادی به مبلغ ۷۱۱ میلیارد تومان در مرکز استان با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح می‌شود؛ که ۹۳ پروژه عمرانی به رقم ۱۲۳ میلیارد تومان و ۹ پروژه اقتصادی و تسهیلاتی به مبلغ ۵۸۷ میلیارد تومان است.

او افزود: پروژه‌های افتتاحی امسال نسبت به سال گذشته، ۱۱ برابر افزایش داشته است.

فرماندار سمنان تصریح کرد: ۱۶ پروژه کلنگ‌زنی به رقم ۹۶ میلیارد تومان هم در دستور کار قرار دارد.

دانایی با ابراز امیدواری از حضور با شکوه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن ابراز داشت: در نماز جمعه، میز خدمت در نظر گرفته شده و مردم می‌توانند از طریق این میز، مشکلات خود را با مدیران کل استان و مدیران شهرستانی در میان بگذارند.

او به پروژه‌های افتتاحی مهم‌تر اشاره و اظهار کرد: پروژه‌های مهم اقتصادی، افتتاح یک واحد تولیدی مصالح ساختمانی گچی، پروژه مرغ تخم‌گذار، افتتاح پروژه پودر زئولیت، بنتونیت و کربنات کلسیم در روستای اعلا، افتتاح چند اقامتگاه بوم‌گردی و دو شرکت مهم در شهرک صنعتی سمنان است.

فرماندار سمنان بیان کرد: پروژه‌های مهم عمرانی هم، افتتاح اولین شهرک بازیافت کشور در مرکز استان سمنان، افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسی شهید چمران در مسکن مهر سمنان، چند مرکز جامع سلامت شهری که یکی از آن‌ها مرکز تدین در شهر سمنان است، احداث مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی آب شهرک روزیه سمنان، افتتاح ساختمان اداری گمرک سمنان و زندان ۵۰۰ نفری سمنان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار