مظفر محمدخانی خبرداد؛
به  گزارش تابناک سمنان: مظفر محمدخانی مدیرعامل هلال احمر استان سمنان از استقرار ۱۵ تیم در مبادی ورودی شهر‌ها برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: در این محل‌های استقرار به مردم درباره کرونا اطلاعات و آگاهی داده می‌شود.
کد خبر: ۸۲۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ 02 March 2020

نتیجه تصویری برای تیم هلال احمر در ورودی شهر ها

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی هلال احمر سمنان ضمن بیان اینکه تیم‌های هلال احمر در ورودی شهرهای استان مستقر شدند، ابراز کرد: این گروه‌ها معین دانشگاه علوم پزشکی محسوب شده و در خط اول تفکیک مسافران ورودی، در ایستگاه‌های ویژه استقرار دارند.

وی با بیان اینکه ۱۵ پایگاه در مبادی ورودی شهرها استقرار یافته‌اند، تاکید کرد: در صورت تأمین دستگاه‌های تب سنج و امکانات محافظت فردی توسط دانشگاه در این پست‌ها داوطلبان دمای بدن مسافران ورودی به استان را اندازه‌گیری خواهند کرد تا بتوان افراد مشکوک به کرونا را به محلی خاص برای درمان هدایت کرد.

مظفر محمدخانی با بیان اینکه علاوه بر دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی و پلیس راه نیز برای اجرای طرح کنترل، هشدار و اطلاع رسانی کرونا با هلال احمر همکاری دارند، بیان کرد: محور و هدف اصلی استقرار تیم‌های هلال احمر در مبادی شهرها، ارائه توصیه‌های بهداشتی، رعایت و پیشگیری از شیوع کرونا به مسافران ورودی استان و شهرهای آن است.

محمدخانی تصریح کرد: تا زمان مهیا کردن امکانات مذکور فعلاً تیم‌های مستقر به اطلاع رسانی به مسافران پیرامون ویروس کرونا داشته باشند و با خطرات احتمالی آشنا شده و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند لذا برای آگاهی و اطلاع رسانی مسافران در خصوص کرونا، بروشورهایی نیز تهیه شده و بین مسافران توزیع می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار