استاندار:
استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیریت بدون پول در این استان با عملیاتی شدن طرح های عمرانی مختلف به خوبی اجرا شده است.
کد خبر: ۸۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳ 31 August 2015

به گزارش تابناک آذربایجان غربی و به نقل از ایرنا، قربانعلی سعادت عصر روز دوشنبه در آیین بهره برداری از مجتمع آبرسانی روستای گوگ تپه میاندوآب افزود: با مدیریت بدون پول و اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب توانستیم طرح های زیربنایی خوبی در این استان در مدت دوسال خدمت دولت تدبیر و امید اجرا کنیم.

وی گفت: با توجه به کمبود اعتبارات ، در هفته دولت امسال در این استان بیش از 600 طرح عمرانی و تولیدی با بیش از چهار هزار و 260 میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار گرفت.
سعادت اضافه کرد: در اجرای طرح های عمرانی ، طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بیش از 80 درصد در اولویت اجرا قرار داشت.
استاندار آذربایجان غربی گفت: بر خلاف دولت نهم و دهم که یک دولت پرپولی بود ، دولت یازدهم منابع مالی و در آمدی کمی دارد زیرا بهای هر بشکه نفت از 120 دلار به کمتر از 40 دلار در دولت یازدهم کاهش پیدا کرده است.
وی با اشاره به اجرای طرح های متنوع روستایی در آذربایجان غربی اضافه کرد: این استان در بخش آبرسانی ، گاز و راه روستایی در مقایسه با سایر استانها عقب مانده است که باید این مساله با اجرای طرح های جدید در این زمینه ها جبران شود.
سعادت همچنین گفت: در حالی که گازرسانی به روستاها در سایر استانهای کشور بیش از 50 درصد است ، این میزان در آذربایجان غربی کمتر از 35 درصد بوده که با اجرای طرح های گازرسانی به روستاهای استان سعی خواهیم کرد این میزان به بیش از 50 درصد افزایش یابد.
وی اظهار کرد: در دوران جنگ تحمیلی و فعالیت خرابکارانه گروهک ها در اوایل پیروزی انقلاب ، روند توسعه آذربایجان غربی در مقایسه با سایر استان های کشور با وقفه چند ساله مواجه بود.
نماینده مردم شهرستان های میاندوآب ، شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: مردم این استان در همه حال از دولت و نظام جمهوری اسلامی پشتیبانی می کنند.
مهدی عیسی زاده افزود: دولت با اجرای طرح های عمرانی و خدماتی می تواند ضمن خدمات رسانی به مردم و کمک به عمران و آبادانی منطقه از میزان بیکاری در جامعه نیز بکاهد.
وی اضافه کرد: تحقق این امر مهم نیازمند آن است که مدیران و مسوولان دخیل در این راستا وارد فاز عملیاتی شوند و از محدوده صحبت و شعار بیرون آیند.
عیسی زاده به عزم جدی دولت یازدهم برای دستیابی به اهداف اقتصادی مطلوب اشاره کرد و گفت: ایجاد روابط با کشورهای همسایه و تلاش برای شکست تحریم های اقتصادی از گام هایی است که دولت برای بهبودی اقتصاد ایران برداشته است.
شهرستان میاندوآب با 260 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار