فاطمه منصوری:
به گزارش تابناک سمنان: فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: توجه ویژه و نگاه هوشمندانه به پدافند غیرعامل مانع بروز انواع تهدید‌ها و بحران‌های احتمالی در استان سمنان می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 22 July 2020

فاطمه منصوری معاون استانداری سمنان شد

فاطمه منصوری روز چهارشنبه در دیدار با کارخایی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان افزود: به یقین توجه ویژه به پدافند غیرعامل از ایجاد بحران در بخش‌های مختلف زیرساختی، اقتصادی و عمرانی جلوگیری می‌کند و باید با رویکرد هوشمندانه به پدافند غیرعامل نگاه اصولی داشت.
وی خاطر نشان کرد: پدافند غیرعامل نقش حیاتی و مهم در مقابله با انواع تهدیدهای احتمالی دارد و نگاه برای تقویت این بخش هوشمندانه باشد.
فاطمه منصوری تصریح کرد: اجرای طرح های آموزشی برای هم‌گرایی کارکنان مجموعه های مختلف اداری در اولویت بوده و طرح های کاربردی و آموزشی برای به روز بودن کارکنان به طور مستمر در دستور کار اداره کل پدافند غیرعامل استانداری باشد.
منصوری تصریح کرد: محدودیت‌هایی در جذب نیروی انسانی در دستگاه.های اجرایی وجود دارد اما با بازتعریفی جدید می توان از نیروی‌های انسانی به شکل بهینه‌تری بهره برد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: ارتقاء انگیزه و فرهنگ‌ سازمانی از شاخص های مهم برای بهره وری نیروی انسانی در هر دستگاه های اجرایی است و بنده نسبت به اجرای شایسته‌تر این اصول مدیریتی تلاش‌ خواهم کرد.
وی در پایان اضافه کرد: کارشناسان برای پذیرش مسئولیت در بخش های مختلف اداری باید دارای تخصص باشند و دوره های مختلف آموزشی را سپری کنند.

 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار