علی تشنه دل؛
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان گفت: ۵۵ واحد اقتصادی استان برای دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کننده، ارزیابی و ۳۴ واحد گواهی دریافت کردند.
کد خبر: ۸۷۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ 23 July 2020

پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی استان  سمنان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان دل ظهر پنجشنبه در پنجمین همایش رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان سمنان به میزبانی فرمانداری گرمسار با اشاره به اینکه واحدهای اقتصادی استان برای دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کننده بر اساس قیمت مصرف‌کننده، کیفیت، خدمات توزیع و پس از فروش و رضایتمندی مشتریان ارزیابی می‌شوند، اظهار داشت: ۵۵ واحد اقتصادی استان برای دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کننده متقاضی شدند که این واحدها توسط دستگاه‌های اجرایی ارزیاب مورد پایش قرار گرفتند.

وی با اشاره به اینکه استانداری، اقتصاد و دارایی، استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی و انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از دستگاه‌ها و نهادهای ارزیاب در این راستا هستند، تصریح کرد: درمجموع ۱۵ واحد تولیدی و اقتصادی مستقر در گرمسار موفق به کسب این گواهینامه شدند.

علی تشنه دل با تاکید بر اینکه این واحدها در حوزه تولیدی، صنعتی، صنایع معدنی، دفاتر پیشخوان دولت و نمایندگی‌های مجاز خودرو متقاضی دریافت گواهینامه بودند، افزود: ۳۴ واحد تولیدی و خدماتی در استان موفق به اخذ گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کننده شدند.

تشنه دل بابیان اینکه بهبود شرایط کسب‌وکار شرکت‌ها و بنگاه‌های تجاری و اقتصادی از مزیت‌های رعایت حقوق مصرف‌کنندگان است، یادآور شد: واحدهایی که این گواهینامه را دریافت کردند باید نسبت به ارتقای کیفیت ارائه خدمات خود تلاش مضاعف داشته باشند.

وی همچنین رونق و ایجاد جهش در تولید را رویکرد اصلی این سازمان برشمرد و گفت: ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی استان سمنان نقش بسزایی در افزایش مصرف‌کنندگان به بازار کالاهای تولید داخل و درآمدزایی ایفا می‌کند.

 ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

تلگرام تابناک سمنان

اینستاگرام تابناک سمنان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار