آیت الله سید محمد شاهچراغی:
به گزارش تابناک سمنان:  آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه اشتغال و همدلی به عنوان دو رکن اصلی باید موردتوجه قرار گیرد، گفت: اشتغال حتی برای یک نفر در جامعه مهم تلقی شود.
کد خبر: ۸۸۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴ 19 August 2020

آیت‌الله شاهچراغی: قوه قضائیه در برخورد با حقوق‌های نجومی

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ظهر چهارشنبه در دیدار با رئیس کمیته امداد کشور به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه بهترین مردم کسی است که از همه بیشتر در خدمت جامعه است، ابراز داشت: کمیته امداد نیز که بانام امام راحل مزین شده در خدمت محرومان جامعه قرار دارد.

وی بابیان اینکه اشتغال را حتی اگر شده برای یک نفر باید مهم بدانید، ابراز داشت: شکم مردم را سیر کردن کاری بسیار نیکو و پسندیده و مصداق عبادت به شمار می‌رود اما نباید فراموش کرد که در این میان کار فرهنگی از آن مهم‌تر است.

آیت الله سید محمد شاهچراغی ضمن بیان اینکه اشتغال و همدلی دو رکن اصلی که می‌تواند به بهبود شرایط مددجویان کمک کند، افزود: هر چه بتوانید در حوزه اشتغال بیشتر ورود کنید به استقلال هر چه بیشتر مددجویان کمک خواهد شد و فرد با زحمت خود زندگی را اداره می‌کند.

آیت الله شاهچراغی در ادامه تصریح کرد: انتظار می‌رود کمیته امداد به نامه و درخواست‌هایی که از سوی روحانیت و ائمه جمعه برای تحت پوشش قرار دادن افراد یا خانواده‌ای ارسال می‌شود پاسخ منفی ندهد تا بتوان برای این محرومان جامعه بهترین اقدام صورت گیرد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار