تشکیل ۳۲۵ پرونده تخلف؛
به گزارش تابناک سمنان: مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از تشکیل ۳۲۵ پرونده تخلف نانوایی‌ها در استان خبر داد و گفت: این پرونده‌ها به ارزش ۸۳۱ میلیون ریال به تعزیرات ارسال شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴ 02 September 2020

بازرسی از ۷۱۸ نانوایی استان سمنان از ابتدای سال 99

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان پیش از ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از یک واحد نانوایی در سمنان اظهار داشت: در پنج ماه ابتدای سال جاری طی بازدیدهای انجام‌شده از واحدهای نانوایی استان ۳۲۵ فقره پرونده تخلف به ارزش ۸۳۱ میلیون ریال تشکیل شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه میزان تخلف ثبت‌شده در این مدت نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است، افزود: ارتقای سطح کیفی و کمی نان‌های تولیدی ازجمله رویکردهای مهمی است که در بازرسی از واحدهای خبازی دنبال می‌شود.

مهدی یحیایی با اشاره به اینکه کم‌فروشی، عرضه خارج از شبکه آرد، عدم رعایت ساعات کاری از عمده‌ترین تخلفات ثبت‌شده در بازدید از نانوایی‌های استان بود، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه پنج هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی انجام شد.

یحیایی با اشاره به‌ضرورت افزایش نظارت و بازرسی از واحدهای نانوایی استان سمنان بیان کرد: با افزایش بازرسی‌ها در ماه‌های اخیر شاهد کاهش چشمگیر در تخلفات حوزه آرد و نان هستیم.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت مردم برای شناسایی متخلفان خاطرنشان کرد: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش دهند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه بازرسان سازمان صمت استان با واحدهایی که قوانین نظام صنفی و مشتری مداری را رعایت نکرده و نان‌های بی‌کیفیت به مردم عرضه کنند برخورد می‌کنند، اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی متصدیان واحدهای نانوایی ملزم به رعایت اصول بهداشتی هستند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار