‌مدیرکل کمیته امداد استان سمنان:
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: سه هزار حامی در این استان از دو هزار و ۵۰۰ نفر در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۳ 02 September 2020

 ۳ هزار حامی از فرزندان معنوی خود در استان سمنان حمایت می‌کنند

به گزارش تابناک سمنان: محسن مسعودیان راد عصر پنجشنبه در جلسه طرح اکرام ایتام و محسنین به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه در راستای طرح «هر کارمند یک حامی معنوی» بهری گیری از ظرفیت استانداری‌ها در راستای حمایت ایتام در بین خانواده‌های کارمندان ادارات مدنظر قراردارد، اظهار داشت: کارمندان استانداری نقش بسیار خوبی در مشارکت در طرح اکرام داشته‌اند.

وی بابیان اینکه حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر در راستای طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت سه هزار حامی در استان سمنان هستند، اضافه کرد: سازمان‌دهی جذب منابع درآمدی از محورهای مهم در طرح اکرام ایتام و محسنین است.

رتبه نخست استان سمنان در سرانه پرداختی طرح اکرام

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با تأکید بر اینکه در اجرای طرح هر کارمند یک حامی معنوی نقش کارمندان به‌عنوان منبع درآمدی نیست، تصریح کرد: کارمندان به‌عنوان منابع تولید فکر با ارائه ایده‌ها و طرح‌های جدید برای بهبود وضعیت خانواده ایتام نقش مؤثری را ایفا می‌کنند.

مسعودیان راد خاطرنشان کرد: استان سمنان در درصد تحقق رشد طرح ایتام رتبه دوم را در کشور داشته و در طرح سرانه پرداختی نیز رتبه اول رادار است.

وی بابیان اینکه در راستای اجرای طرح اکرام خانواده‌های نیازمند بیشترین خدمات را دریافت می‌کنند و نیازهای معنوی فرزندانشان از سوی حامیان تأمین‌شده است، اعلام کرد: طرح «شتا با» از طرح‌های ارزشمندی است که سبب توانمندسازی خانواده‌ها تحت پوشش شده است.

رشد آمار فرزندان محسنین

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه در جهت تحقق طرح شتا با نگاه یومیه حامیان به حمایت بلندمدت، تولید ثروت و جهت‌دهی درست به درآمد خانواده‌های تحت پوشش مدنظر قرارگرفته است، افزود: عمده خانواده‌ها نیازمند فرهنگ و تحصیل، تعلم و تربیت هستند، لذا مشارکت دستگاه‌های اجرایی که در این مباحث نقش کلیدی دارند می‌تواند اثربخش باشد.

مسعودیان راد بابیان اینکه در سال‌های اخیر آمار ایتام رشد منفی و فرزندان‌محسنین روند افزایشی داشته است، یادآور شد: با توجه به اینکه نگاه کمیته امداد نگاه حمایت و توانمندسازی بوده، لذا رشد جامعه مددجویان روند کاهشی داشته است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار