لزوم شناسایی فرهنگ‌های غلط استان؛
به گزارش تابناک سمنان: آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با تأکید بر لزوم شناسایی فرهنگ‌های غلط استان در شورای فرهنگ عمومی گفت: بازبینی مصوبات این شورا در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۸۹۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳ 06 September 2020

static2.jamaran.news/thumbnail/UgjKAPGAxSDp/ryg...

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بعدازظهر یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به میزبانی دفتر امام‌جمعه سمنان ضمن بیان اینکه شناسایی فرهنگ‌های غلط استان باید در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار گیرد، اظهار داشت: ترویج فرهنگ صداقت و امانت‌داری در جامعه به‌عنوان یک ضرورت احساس می‌شود.

وی با اشاره به‌ضرورت بازبینی مصوبات شورای فرهنگ عمومی افزود: عملیاتی شدن این مصوبات و اثربخشی آن‌ها در سطح جامعه باید در اولویت نخست اعضای شورای قرار گیرد.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی با تأکید بر لزوم ترویج صفات و ویژگی‌های مثبت و تبدیل آن به فرهنگ عمومی در جامعه بیان کرد: با تحقق این امر سمنان به استانی ممتاز در شاخص فرهنگی در سطح کشور تبدیل خواهد شد.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی تنها صرف برگزاری جلسه نباشد، یادآور شد: باید ثمره این جلسات و مصوبات آن را در استان سمنان مشاهده کنیم و در کنار حضور جدی، پیگیری جدی هم در دستور کار مسئولان فرهنگی قرار گیرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار