معاون کمیته امداد استان سمنان:
معاون اشتغال کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه زمینه ایجاد اشتغال مددجویان در مناطق روستایی فراهم می‌شود، گفت: طی سال جاری سه هزار و ۶۰۰ طرح اشتغال برای مددجویان استان ایجاد شد.
کد خبر: ۸۹۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ 11 September 2020
 
۳۶۰۰ طرح اشتغال برای مددجویان استان سمنان ایجاد شد

به گزارش تابناک سمنان: علیرضا خدابنده ضمن اشاره به دیدار روز گذشته خود با معاون اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه طی سال جاری سه هزار و ۶۰۰ طرح اشتغال برای مددجویان استان سمنان ایجادشده است، ابراز داشت: با اعلام آمادگی معاون استاندار سمنان برای اجرای طرح‌های اشتغال می‌توان برای ایجاد کارگاه‌های کوچک اشتغال در راستای شکوفایی روستاها اقدامات مؤثری انجام داد.

وی بابیان اینکه برای ایجاد طرح‌های اشتغال بیش از ۱۰۲ میلیارد تومان اعتبار در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در نظر گرفته‌شده است، افزود: این مبلغ با همکاری و تعامل بانک‌ها به مددجویان متقاضی اشتغال پرداخت می‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه اعلام آمادگی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار برای کمک به ایجاد اشتغال مددجویان و نیازمندان جویای شغل شایان تقدیر است، ابراز داشت: اجرای طرح‌های پنل خورشیدی، ایجاد کارگاه‌های اشتغال هم‌جوار روستا و طرح شتابا پیگیری می‌شود.

خدابنده در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه کمیته امداد حامی مشاغل دانش‌بنیان و نوآورانه است و از سویی طرح‌ها و برنامه‌های کمیته امداد توانمندی و خودکفایی مددجویان را به دنبال دارد لذا ایجاد اشتغال به‌ویژه در مناطق روستایی پیگیری می‌شود.

وی از برگزاری رویداد ملی صنایع روستا هم‌زمان با سراسر کشور در استان سمنان خبر داد و افزود: کمیته امداد در این فراخوان می‌کوشد تا تغییر و تحول در کسب‌وکارهای روستایی و توانمند کردن آن‌ها از طریق فناوری‌های نوآورانه دانش‌بنیان منطبق با نیاز روز جامعه ایجاد کند و ضمن آن از شرکت‌های دانش‌بنیان، مخترعان و صاحبان ایده نیز حمایت می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار