ایرج کارخایی:
به گزارش تابناک سمنان: ایرج کارخایی  مدیرکل پدافند غیرعامل سمنان بابیان اینکه ۱۹ مرکز پرخطر در استان شناسایی‌شده است، گفت: اجرای اصول پدافندی در این مراکز در اولویت نخست قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۳۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶ 01 November 2020

در راستای مبارزه باویروس کرونا؛ زباله گرد ها در استان سمنان ساماندهی می شوند

ایرج کارخایی پیش از ظهر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه نشست مشترک ویدئو کنفرانسی مدیران کل پدافند غیرعامل استانداری‌ها و شهرداران سراسر کشور اظهار داشت: در استان ۱۹ مرکز پرخطر شناسایی‌شده که اجرای اصول پدافندی در این مراکز در دستور کار است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان سمنان با تأکید بر اینکه از محوری‌ترین اهداف و رسالت پدافند غیرعامل، حفاظت از جان مردم و صیانت از زیرساخت‌ها است، یادآور شد: این امر می‌تواند با تلاش شهرداران در ساخت‌وسازهای شهری اجرایی و عملیاتی شود.

ایرج کارخایی  با اشاره به سطح‌بندی ۶۱ دستگاه اجرایی استان سمنان با دستورالعمل سطح‌بندی مراکز ثقل بیان کرد: جلسه مشترک مدیران کل پدافند غیرعامل استانداری‌ها با شهرداران سراسر کشور فرصتی ارزشمند برای هماهنگی، هم‌فکری و برنامه‌ریزی به‌منظور اجرای اصول و اهداف پدافند غیرعامل است.

کارخایی بابیان اینکه در کنار هوشمند سازی شهرها و پیشرفت فناوری، باید به مفهوم پدافند غیرعامل برای جلوگیری و مقابله با تهدیدهای سایبری و امنیتی دشمنان توجه داشت، افزود: نقش شوراها و شهرداران برای مصون‌سازی مکان‌های حساس و مقابله با تهدیدهای امنیتی و سایبری بسیار اثربخش و غیرقابل‌انکار است.

وی خاطرنشان کرد: چندین کمیته تخصصی، امور مرتبط با کمیته زیستی به پدافند غیرعامل محول شد که تاکنون ۱۸ جلسه هماهنگی در این بخش انجام‌شده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار