علی تشنه دل:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس صنعت معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت ۴۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۳۰۵ واحد تولیدی بخش کشاورزی و صنعت در سطح استان طی سال ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۵ 09 December 2020

۴۹ فقره پروانه بهره‌برداری از معادن مس در استان سمنان صادر شد - می متالز

رئیس صنعت معدن و تجارت استان سمنان در نشست ستاد رونق تولید استان سمنان که بعد از ظهر چهارشنبه در استانداری برگزار شد با بیان اینکه ۴۸۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان طی سال جاری داده شده است، بیان کرد: این تسهیلات را ۳۰۵ واحد تولیدی کشاورزی و صنعتی دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹ که از شهریور سال جاری آغاز شده ۴۴۸ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، گفت: از این تعداد، ۱۸۱ پرونده برای عقد قرارداد در بانک‌های عامل در دست بررسی می‌باشد.

علی تشنه دل با بیان اینکه از مجموع این تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی، ۶۳ واحد به ارزش حدود ۳۴۰ میلیارد تومان مربوط به بخش صنعت و ۲۴۲ واحد به ارزش ۱۳۸ میلیارد تومان ریال مربوط به بخش کشاورزی بوده است، تاکید کرد: در بخش تسهیلات رونق تولید ۹۹ نیز، ۲۶۷ واحد تولیدی استان ۶۱۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده که سهم صنعت ۴۸ واحد به ارزش ۵۷۰ میلیارد تومان و سهم کشاورزی ۲۱۹ واحد به ارزش ۴۰ میلیارد تومان است.

تشنه دل ابراز کرد: در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان تا این جلسه یک هزار و ۱۶۰ واحد تولیدی مشکل‌دار در جلسات کارگروه مطرح و بررسی شده که در راستای رفع موانع موجود، در حدود دو هزار و ۳۹۵ مصوبه به تصویب اعضا رسیده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار