کد خبر: ۹۲۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ 21 December 2020

به گزارش تابناک سمنان قابل پیش‌بینی بود که بعد از ماجراهای اخیر و استقبال عجیب و خارج از تصور مردم از گزارش عادل در اینستاگرام فارسی ای.اف.سی(آن هم با اعمال شاقه و قطع و وصلی‌های مکرر که باعث شد خیلی‌ها موفق به دیدن لایو نشوند) شاهد واکنش‌های همیشگی آنهایی باشیم که سالهاست اهمیتی به مردم و خواسته‌های‌شان نمی‌دهند.

بعد از نیمی از کشورهای دنیا نوبت به یک دشمن جدید رسیده و می‌گویند اگر ما نتوانسته‌ایم در این سالها قهرمان آسیا شویم ربطی به ضعف‌های داخلی و ناکارآمدی‌ مدیران خودمان ندارد و همه چیز زیر سر ای.اف.سی است که با آل‌سعود زد و بند دارد!

سیاست جای خود، دوستان از منظر ورزشی به این سوال‌ها جواب بدهند که اگر ای‌اف‌سی تحت سیطره اعراب و آل‌سعود است چرا در این دوره الهلال عربستان(که به گواه اهل فن قوی‌ترین تیم غرب آسیا در این دوره بود) بعد از غیبت موجه در یک مسابقه به خاطر ابتلای بازیکنانش به کرونا از رقابت‌ها حذف شد؟

این چه لابی و نفوذی است که نمی‌توانی تیم کشورت را در مسابقات نگه داری در حالی که می‌شد نتیجه همان یک بازی سه بر صفر شود(در اینصورت هم الهلال راهی مرحله بعدی می‌شد) غیر از این است که اگر این حد از نفوذ وجود داشت شکایت دیگر نماینده عربستان (النصر) از پرسپولیس نتیجه می‌داد و نماینده آل‌سعود فینال را برگزار می‌کرد؟

آنها که نه از روی ناآگاهی بلکه کاملا آگاهانه و تعمدی دنبال گمراهی مردم با شیوه‌های تکراری هستند چه جوابی برای این سوال دارند که اگر ای‌اف‌سی تحت سیطره اعراب و آل‌سعود است، چرا در پانزده دوره اخیر فقط دو تیم از غرب قهرمان شده‌ و سیزده جام به تیم‌های شرق رسیده؟! چرا اجازه داده‌اند در چهارسال اخیر که رابطه ما با عربستان تیره‌تر از هر زمانی بوده نماینده‌مان یک بار تا نیمه‌نهایی بالا بیاید و دو بار هم تا فینال؟

اینکه کرسی مهم در مجامع بین‌المللی نداریم و خیلی جاها حق‌مان ضایع شده حرف درستی است که البته مقصرش هم قطعا خودمانیم ولی این پروژه دشمن‌تراشی و تعمیم آن از سیاست به فرهنگ و اقتصاد و ورزش خیلی وقت است که دیگر جواب نمی‌دهد. توقعی هم نداریم. می‌گویند کسی که خواب است را می‌توان بیدار کرد ولی کسی که خودش را به خواب زده نه.

از ای‌اف‌سی انتقاد کردند که چرا در پخش زنده بازی همکاری نکرد در حالی که خودشان سالهاست حق پخش را به تیم‌های داخلی نمی‌دهند!

براستی که به خوبی در این چند روز هم عزت دیدیم و هم ذلت. در مدار عشق باشید نه نفرت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

برچسب ها: afc ، فوتبال ، تابناک سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار