رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام یک باند حرفه ای سرقت منزل و اعتراف یکی از اعضای اصلی این باند به ۲۶ فقره سرقت منزل در شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳ 21 December 2020



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ کارآگاه کامران چهری افزود: در پي دريافت اعلام گزارش هایی از سرقت منزل در هفته های اخیر در برخی از محله های شهرستان اراک، بررسی تخصصی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت.
وي اظهار داشت: با آغاز برنامه ریزی عملیاتی وپژه پلیس و در بررسی این پرونده ها، سرانجام سرنخ هایی از اعضای یک باند حرفه ای در این سرقت ها به دست آمد و با مراقبت های نامحسوس پلیس، سرانجام یکی از اعضای اصلی این باند در حین ارتکاب سرقتی دیگر و طی یک عملیات غافگیرانه دستگیر شد.
سرهنگ چهری افزود: فرد دستگیر شده در بازجوئي هاي به عمل آمده به۲۶ فقره سرقت منازل شهرستان اراک با مشارکت ۳نفر دیگر از همدستانش در نقاط مختلف این شهرستان اعتراف كرد.
این مقام انتظامی افزود: تحقیقات پلیس آگاهی استان مرکزی به منظور شناسایی و دستگیری دیگر همدستان سارق دستگیر شده که همگی ساکن یکی از استان های همجوارمی باشند، همچنان ادامه دارد و اطلاعات تکمیلی به اطلاع شهروندان می رسد.
سرهنگ چهری با قدردانی از نقش موثر شهروندان در انجام موفقیت آمیز مأموریت های مختلف پلیسی از آنان خواست تا با تجهيز کردن ساختمان خود به حفاظ و استفاده از سرايدار و نگهبان، با حفاظت بهینه از اموال خود، از ايجاد فضاي لازم براي سارقان پیشگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار