380 پرونده تشکیل شد؛
به گزارش تابناک سمنان: حسن اسلامی راد مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: با تلاش دستگاه‌های نظارتی و انتظامی استان در ۹ ماهه اول سال جاری ۷۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شده است.
کد خبر: ۹۲۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۹ 27 December 2020

نقش رسانه در راستای تحقق سلامت مردم حائز اهمیت است - خبرگزاری مهر | اخبار  ایران و جهان | Mehr News Agency

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان بعد از ظهر یکشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه در ۹ ماهه سال جاری تلاش‌ها و اقدامات ارزنده در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان صورت گرفت، ابراز کرد: در حوزه نیروی انتظامی در مدت ۹ ماهه سال جاری، ۴۷۲ میلیارد ریال کشفیات صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، شش درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: در بحث پرونده‌ها، ۳۸۰ پرونده در تعزیرات حکومتی استان مرتبط با کشفیات صورت گرفته تشکیل شد که از این میزان ۲۴۷ پرونده محکومیت به مبلغ بیش از ۸۱ میلیارد ریال به صدور حکم انجامید و ۱۸۷ پرونده با رقم ریالی ۵۱۷ میلیارد ریال، برائت گرفتند.

حسن اسلامی راد با بیان اینکه در ۹ ماهه نخست سال جاری در حوزه اصناف بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در حوزه گمرک نیز ۲۲ میلیارد ریال کشفیات صورت‌گرفته است، تاکید کرد: مجموعاً در ۹ ماهه سال جاری در استان، حدود ۷۰۲ میلیارد ریال کشفیات در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در استان صورت گرفته است.

اسلامی راد از عزم جدی برای مقابله با قاچاق خبر داد و تاکید کرد: در کنار این مقابله باید ما بتوانیم فرهنگ سازی مرتبط با کاهش قاچاق، استفاده درست از کالای ایرانی و… را نیز داشته باشیم که عزم همگانی می‌طلبد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار