مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی از حضور کاروان قرآنی انقلاب در ۱۵ بهمن همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و امام راحل در خمین خبر داد.
کد خبر: ۹۳۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴ 31 January 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی در جلسه کمیته قرآن دهه فجر استان افزود: با توجه به گستردگی استان، لازم است برنامه‌ها را حداکثری پوشش دهیم و برای انجام این مهم نیاز است صدا و سیما و مؤسسات قرآن تمام ظرفیت خود را به میدان آورند.
وی ضرورت توجه به شهرستان‌ها را متذکر شد و گفت: عمده برنامه‌های خوب متعلق به اراک است و با وجود اینکه بیشتر نیمی از جمعیت استان در این شهرستان زندگی می‌کنند، اما دلیل نمی‌شود که به دیگر مناطق حتی روستاها کم توجه باشیم، در شهرستان‌ها مؤسسات، خانه‌های قرآنی و پایگاه‌های فعال هستند بنابراین برنامه‌های قرآنی دهه فجر باید با مخاطب حداکثری برنامه‌ریزی شود.
حجت‌الاسلام دکتر مهدی عباسی به حضور کاروان قرآنی انقلاب در تاریخ ۱۵ بهمن همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا(س) و امام راحل در خمین اشاره کرد و گفت: برای این روز چندین مهمان غیر ایرانی و تعدادی قاری ملی و بین‌المللی دعوت شدند،همچنین برای پوشش با صدا و سیمای استان هماهنگی لازم انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار