معاون اداره کل قرآن وزارت آموزش و پرورش:
سمنان- ایرنا- معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: ۱۰ گروه برتر دختر و ۱۰ گروه برتر پسر از مرحله مقدماتی کشوری به مرحله نهایی مسابقات قرآن دانش‌آموزی راه یافتند و مرحله نهایی با اجرای برخط شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳ 02 February 2021

۲۰ گروه برتر در مرحله نهایی مسابقات قرآن دانش‌آموزی حضور دارند

به گزارش تابناک سمنان میکائیل باقری روز سه‌شنبه در حاشیه افتتاحیه مرحله نهایی مسابقات دانش آموزی همخوانی قرآن کریم و مدیحه‌سرایی در تالار شهید مطهری سمنان در گفت و گو با ایرنا، با بیان اینکه این دوره چهارمین دوره از مسابقات قرآن دانش‌آموزی است ابراز داشت: ۸۰۰ گروه برتر از ۷۵۰ دارالقرآن کشور در مسابقات مقدماتی مرحله استانی حضور یافتند.

وی افزود: پس از برگزاری مسابقات استانی، ۶۴ گروه برتر شامل ۳۲ گروه دختر و ۳۲ گروه پسر در استانها تجلیل شدند و به مرحله مقدماتی کشوری راه یافتند.

معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: آثار گروه های برتر استانی به دبیرخانه مسابقات کشوری در استان سمنان فرستاده و بررسی شد.

باقری ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی برگزار می‌شود.

معاون اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با تقدیر از اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: گرچه مسابقات این دوره به صورت مجازی برگزار می‌شود اما اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان بیش از برگزاری مسابقات به صورت حقیقی بستر فراهم کرد و مسابقات به خوبی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، ۸۰۰ گروه در مراکز دارالقرآن سراسر کشور در فضای مجازی فعالیت دارند و در مناطق مختلف استان و شهرستانی با اجرای برنامه‌های قرآنی فعالیت های مراکز دارالقرآن را به علاقه مندان اعلام کرده و توسعه و تعمیق می‌دهند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار