یکی از متهمین اصلی و ادمین کانال مذکور جهت تکمیل سیر قضایی پرونده، همچنان در بازداشت به سر می‌برد.
کد خبر: ۹۳۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲ 11 February 2021

به گزارش تابناک مازندران ، شنیده‌ها حاکی از رهاسازی برخی از متهمین پرونده تخلفات کانال کذاب و مردم‌ستیز غرب مازندران به قید وثیقه می‌باشد.

خاطرنشان می‌گردد؛ یکی از متهمین اصلی و ادمین کانال مذکور جهت تکمیل سیر قضایی پرونده، همچنان در بازداشت به سر می‌برد.

انتشار اخبار رهاسازی موقت این چند متهم، اعتراض شدید و گسترده افکار عمومی، شهروندان غرب مازندران و آسیب‌دیدگان از هتاکی‌های این کانال مردم‌ستیز را به همراه داشت.

"س.ر" از جمله افراد هتک‌حرمت شده در این کانال کذاب که به‌جهت انتشار اکاذیب مربوطه، مادر وی دچار سکته شده بود در انتقاد به این تصمیم گفت: رهاسازی موقت متهمین پرونده به قید وثیقه در مراحل ابتدایی دادرسی، به نوعی دهن‌کجی به ارزش‌های انقلاب و شهروندان غرب‌مازندران می‌باشد. چه کسی پاسخگوی بالغ بر یکصد شاکی خصوصی این پرونده می‌باشد. آیا احدی از شاکیان پرونده در جریان این تصمیم قرار گرفته‌اند؟!

در بخش دیگر از این گزارش؛ "ر.م" در واکنش به این خبر گفت: با توجه به خیل اعتراضات و شکایات علیه دستگیرشدگان این پرونده، انتظار می‌رفت دستگاه قضایی به طور ویژه و عاجل به این پرونده ورود کرده تا فرصت هرگونه واکنش منفی دیگر بر علیه آسیب دیدگان این کانال مزدور به آنها داده نشود.
وی اذعان کرد: متاسفانه رهاسازی هرچند موقت به قید وثیقه متهمین این پرونده، کانال کذاب و فحاش و روزی‌نگار مذکور را جری تر کرده و در نقطه مقابل امکان دارد کار شاکیان پرونده به تظاهرات‌های خیابانی و تجمع مقابل دستگاه‌های مسئول بیانجامد.

 گزارش: علی درخشیده/ خبرنگار


 گروه خبری آوای‌ملت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار