«زین الدین زیدان» با ۲۷.۸ میلیون دنبال کننده یکی از شلوغ‌ترین حساب‌های کاربری اینستاگرام را داشته و در میان مربیان برتر، تاثیرگذارترین چهره فضای مجازی محسوب می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷ 13 February 2021

درآمد هنگفت زیدان از اینستاگرام؛ هر پست تبلیغی ۲۰۰ هزار یورو

 

به گزارش تابناک سمنان این در حالی است که «آندره‌آ پیرلو» ۸.۴ میلیون دنبال کننده دارد.  «دیگو سیمئونه» با ۱.۷ و «پپ گواردیولا» با ۱.۲ میلیون دنبال کننده در رتبه‌های بعدی هستند. نکته دیگر اینکه «رونالد کومان» هنوز به مرز یک میلیون دنبال کننده نرسیده است.

براساس رتبه بندی انجام شده (رنکینگ شهرت سرمربی‌ها) مخاطب میلیونی و پرشمار زیدان در فضای مجازی بدان معنا است که او می‌تواند بابت انتشار هر پست از شرکت‌ها ۲۰۰ هزار یورو گرفته و برند آنها را در صفحه خود تبلیغ کند.

مرد فرانسوی در حال حاضر از قراردادهای اسپانسرینگ پرمنفعتی از جمله قرارداد با شرکت آدیداس بهره‌مند است اما فضای مجازی به او اجازه داده تا دامنه فعالیت‌های تجاری و تبلیغاتی خود را وسعت ببخشد. ستار اسبق تیم ملی فرانسه هم درون زمین و هم خارج از آن یک ستاره است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار