معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران:
معاون اقتصادی استاندار تهران گفت: مدل تامین قراردادی مرغ در پایتخت اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۷۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 10 March 2021

 

حشمت الله عسگری صبح چهارشنبه در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه گشت‌های نظارت و بازرسی اقدامات خود را برای تنظیم بازار میوه و سایر کالاهای اساسی را با شدت بیشتری دنبال کنند اظهار داشت: در این راستا از هرگونه سو استفاده در فضای بازار جلوگیری به عمل خواهد آمد.

معاون اقتصادی استاندار تهران در ادامه با اشاره به توزیع ۳۰ هزار تنی روغن در ماه اسفند و کمبود آن در سطح بازار و همچنین فضای روانی ایجاد شده در این خصوص گفت: دستگاه‌های نظارتی و ذیربط ضمن ریشه یابی موضوع نظارت بیشتری را به عمل آورند.

عسگری افزود: تمام تلاش دستگاه‌های اجرایی و هدف از برگزاری جلسات ایجاد رضایتمندی در سطح جامعه و افزایش رفاه اقتصادی برای مردم است و هر اقدامی بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه منتج به نتیجه نخواهد شد.

وی با اشاره به موضوع قیمت مرغ که به عنوان دغدغه مسؤلین همواره مورد توجه قرار گرفته عنوان داشت: در همه جلسات تأکیدات صورت گرفته در راستای کاهش قیمت مرغ و جلوگیری از فشار اقتصادی بر مردم بوده است و در این زمینه دستگاه‌های نظارتی و تخصصی همواره تلاش کرده اند.

عسگری با اشاره به قیمت مصوب تعیین شده برای مرغ در سطح بازار گفت: در جلسه قبل هم تاکید کردیم که جایگاه‌های توزیع و فروش مرغ نباید مرغ را به قیمت خارج از مصوب به دست مردم بدهند و تأمین مرغ با قیمت بالاتر و تحویل آن به مردم توسط این واحدها خلاف قانون است.

معاون اقتصادی استاندار تهران در ادامه با تاکید بر اجرای مدل تأمین قراردادی مرغ در تهران گفت: بر اساس این شیوه دو تا سه زنجیره تولید وظیفه تأمین مرغ تهران را عهده دار شده و نهاده‌های مورد نیاز آنها را تأمین خواهند کرد و صرفاً مرغ تهران را تأمین می‌کنند و این موضوع با جدیت توسط سازمان جهاد کشاورزی استان پیگیری شود.

عسگری گفت: افزایش توزیع مرغ منجمد به ۴۰۰ تن در روز، تعیین زنجیره تولید و تأمین قراردادی استان تهران، توزیع مناسب جغرافیایی مرغ در سطح شهر و نظارت و بازرسی ویژه نقش مؤثری در تعادل قیمت مرغ خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار