معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: امسال ماموریت‌های آتش‌نشانی سمنان در چهارشنبه آخر سال در این شهر نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش یافت که نشان از توجه شهروندان و کار خوب رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی از خطرات و تبعات مواد محترقه دارد.
کد خبر: ۹۴۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 17 March 2021

ماموریت آتش‌نشانی سمنان در چهارشنبه‌سوری امسال ۵۰ درصد کاهش یافت

 

به گزارش تابناک سمنان رضا رهایی اظهار داشت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان امسال مانند سال‌های گذشته با تمام ظرفیت نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات لازم در آماده‌باش کامل برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال در شهر سمنان بود که امسال موارد گزارش نسبت به سال گذشته کاهش چشمگیر داشت.

وی بیان کرد: امسال ۱۶ مورد حوادث مربوط به چهارشنبه سوری به آتش‌نشانی سمنان اعلام و آتش‌نشانان در محل حادثه حاضر شدند، این در حالی است که سال گذشته ۲۷ مورد حادثه چهارشنبه سوری آتش‌نشانان را به محل حادثه کشانده بود.

وی افزود:  آتش‌نشانی سمنان برای مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال با شناسایی مناطق پرخطر و جمع آوری لاستیک‌های فرسوده، ضایعات شاخ و برگ درختان و سایر مواد قابل اشتعال، با همکاری معاونت خدمات شهری و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان، دراختیارقراردادن دستگاه اطفای حریق پودری برای مقابله با حوادث احتمالی به نیروی انتظامی و حراست شهرداری ، تلاش کرد تا شب بدون حادثه را رقم بزند.

معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان تصریح کرد: مواد آتش‌سوزی گزارش شده شب گذشته در شهر سمنان جزئی بود و در حوادث گزارش شده فردی مصدوم و مجروح نشده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار