معاون خدمات زائران مسجد جمکران از زائرین خواست برای حفظ سلامت جامعه از حضور در این مکان مقدس خودداری کنند.
کد خبر: ۹۴۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۵ 18 March 2021

به گزارش تابناک قم، ابراهیم صدوقی، معاون خدمات زائران مسجد مقدس جمکران در نشست خبری با خبرنگاران بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا، مسجد جمکران با ستاد ملی مقابله با کرونا هماهنگی کامل را داشته و شیوه نامه های بهداشتی را به طور دقیق به اجرا گذاشته است.

وی از زائرین خواست برای حفظ سلامت خود و خانواده از حضور در مسجد جمکران خودداری کنند و برنامه‌های نوروز ۱۴۰۰ مسجد جمکران را از طریق فضای مجازی دنبال کنند، اما در عین حال گفت: مسجد جمکران و ۲۰۰ خادم سلامت این مسجد، آمادگی خدمت رسانی به زائرین را دارد در عین حال هیچ دعوتی از مردم و زائرین برای حضور در مسجد نمی‌کنیم.

معاون خدمات زائرین مسجد جمکران گفت: سال‌های گذشته بحث اسکان زائرین را داشتیم که مکمل اسکان استانی بود و پارسال بالغ بر ۳۰ هزار نفر را اسکان دادیم و امسال هم از مردم می‌خواهیم دست به دست هم بدهند تا ریشه این ویروس منحوس خشک شود.

وی گفت: از نیمه شعبان گذشته تا امروز در ۵ مرحله، بالغ بر ۸۰ تن گوشت مورد نیاز و ۷۰۰ هزار پرس غذای گرم در قم و شهر‌های اطراف قم بین نیازمندان توزیع گردید و امسال هم قرارگاه مهدوی، گام ششم را برمی دارد و به مناسبت نیمه شعبان و ماه مبارک رمضان برای سلامتی وجود مقدس حضرت ولیعصر (عج) قربانی خواهد داشت و از مردم متدیّن درخواست مشارکت داریم.

صدوقی از راه اندازی وقف مهدوی خبر داد و افزود: با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و ستاد رسیدگی به امور مساجد کشور و سازمان تبلیغات اسلامی کارگروه موقوفات مهدوی راه اندازی شده است تا در این زمینه فرهنگ سازی صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار