مدیرکل امور اقتصاد و دارائی استان سمنان خبر داد:
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی سمنان از فروش ۲۳ مورد از اموال مازاد غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: فروش این دارایی‌ها به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر: ۹۵۰۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳ 19 March 2021

فروش ۲۳مورد اموال مازاد غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی استان سمنان

 

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی خلیلی خواه شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان به میزبانی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان ضمن بیان اینکه تاکنون ۲۳ اموال مازاد غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی به فروش رسیده است، ابراز داشت: فروش این دارایی‌ها به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان بوده است.

وی بابیان اینکه تاکنون از مبلغ فوق ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار به استان سمنان برگشته است، افزود: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار باقیمانده در دست پیگیری قرار دارد که امیدواریم تا دو روز آینده این مبلغ به استان سمنان بازگردد.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان سمنان بابیان اینکه ۱۰۳ مورد املاک مازاد غیرمنقول دستگاه‌های اجرایی استان شناسایی‌شده است، ابراز داشت: از این تعداد برای ۶۵ مورد مجوز فروش صادر شد که روند آن برای سال آتی در دست اقدام خواهد بود.

خلیلی خواه بابیان اینکه در حوزه سهام عدالت ۲۲۰ هزار نفر در استان سمنان سجامی شدند، در ادامه تصریح کرد: این میزان ۵۵ درصد مردم را شامل می‌شود همچنین باید گفت که مجمع آن نیز به‌زودی برگزار خواهد شد.

وی بابیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان وصول مالیاتی از سوی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان طی سال جاری محقق شده است، افزود: طی یک سال گذشته ۱۲۷ هزار نامه‌نگاری از سوی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان در حوزه‌های مختلف انجام شد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار