رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:۳۰ تخته بنر ترافیکی درتقاطع‌ها و میادین اصلی شهر ایلام در ایام نوروز نصب شده است.
کد خبر: ۹۵۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 23 March 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام، تبلیغات محیطی را یکی از تاثیرگذارترین عوامل در تغییرات فرهنگ ترافیک و رانندگی عنوان کرد و اظهار ذاشت: برهمین اساس همزمان با اجرای طرح نوروزی ۳۰ تخته بنر با موضوعات ترافیکی و ایمنی درسطح معابرعمومی ایلام نصب شده است.

سرهنگ کهزادی گفت: تبلیغات محیطی در زمینه اصول و قوانین ترافیکی ابزار مناسبی برای ارائه پیام‌های کوتاه در تقویت فرهنگ رانندگی می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه آموزش‌های صحیح و به هنگام می‌تواند بسیاری از ناهنجاری‌های ترافیکی و بی انضباطی‌ها رابه حداقل برساند، اضافه کرد: به همین منظور پلیس راهورا ستان در کنار فعالیت‌های انتظامی به دنبال توسعه کمی و کیفی آموزش‌های عمومی و فرهنگ سازی درسطح جامعه می‌باشد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در ادامه به اثربخشی اقدامات فرهنگی و بنر نوشته‌ها در اصلاح رفتار‌های غلط ترافیکی اشاره داشت و تصریح کرد: باتوجه به ممنوعیت برگزاری کلاس‌های آموزش حضوری، این پلیس درحال افزایش دانش و ارتقاء مهارت‌های شدآمدی شهروندان ازطریق سایر راهکار‌های غیرحضوری می‌باشد.

سرهنگ کهزادی، مکان و نوع محتوای تبلیغات محیطی را دو مولفه موثر در میزان اثر بخشی تبلیغات محیطی برشمرد و خاطرنشان کرد: به همین خاطر تلاش شده تا موضوعات این بیلیورد‌ها و بنر‌ها متناسب با شرایط و محدودیت سفر‌ها در ایام نوروز امسال، انتخاب و اکران گردد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار