فرماندار گرمسار گفت: زیرساخت‌های لازم مانند تامین گاز، برق و آب در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در حال ساماندهی است و ۲۰ واحد سرمایه‌گذاری تا شهریور ۱۴۰۰ با اشتغال بالغ بر ۲ هزار نفر در این منطقه به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۰۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۳ 23 March 2021

۲۰ واحد صنعتی گرمسار تا شهریور ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد

 

به گزارش تابناک سمنان سعید متقی  از گرمسار به عنوان قطب اقتصادی استان سمنان که دارای نیمی از صنایع این استان است نام برد و ابراز داشت: سال ۹۹ در راستای تحقق شعار «جهش تولید» فعالیت‌های مثبتی انجام شد، اشتغال شهرستان افزایش یافت و بسیاری از واحدهای تولیدی نیز به چرخه تولید بازگشتند.

وی با اشاره به شعار سال ١۴٠٠ با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» موانع بر سر راه تولید و سرمایه‌گذاران را در۲ گروه دسته‌بندی کرد و افزود: دسته اول مشکلات بین‌المللی و مسائل مربوط به تحریم‌ها است که با سیاست‌گذاری‌های دولت می‌توان در شهرستان گرمسار این موانع را پشت سر گذاشت.

فرماندار گرمسار گفت: دسته دوم مشکلات داخلی و روند پیچیده اداری و کج سلیقگی‌های موجود در سیستم اداری است که در سال ۱۴۰۰، با افزایش بازدیدها و تشکیل جلسات متعدد در راستای به حداقل رساندن این مشکلات تلاش می‌شود.

متقی بیان کرد: شهرستان گرمسار ظرفیت‌های گردشگری فراوانی دارد اما هنور به عنوان جاذبه‌های گردشگری شناخته نمی‌شوند.

وی افزود: از اواخر سال گذشته کارگروه توسعه گردشگری با حضور فعالان این حوزه به ویژه راهنمایان گردشگری گرمساری برگزار شد تا با همفکری گردشگری این شهرستان ارتقا یابد.

فرماندار گرمسار، آینده گردشگری این شهرستان را روشن پیش‌بینی‌ کرد و گفت: با برطرف شدن مشکل ویروس کرونا، برنامه‌های خوبی برای معرفی زنجیره‌ای از جاذبه‌های گردشگری گرمسار مانند پارک ملی کویر، قصر بهرام و غارهای نمکی اجرا می‌شود.

به گزارش ایرنا، گرمسار نزدیکترین شهرستان استان سمنان به تهران است و حدود نیمی از واحدهای صنعتی این استان در این شهرستان قرار دارد. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار