آیت‌الله موسوی اردبیلی:
جوانان باید مراقب باشند ابزار دست نشوند اما در عین حال دست از پویایی برندارند و با دقت و استفاده از ابزار صحیح و مطالعه، با آرامش و طمأنینه مسیر درست را انتخاب کنند. جوانان ما از اسلام دست برندارند و در انتخاب گروه‌ها و حزب‌ها، به سمت تشکل‌های اسلامی بروند.
کد خبر: ۹۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ 16 September 2015
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله عبدالکریم موسوی‌اردبیلی در دیدار با رئیس و اعضای سازمان جوانان حزب اسلامی کار ایران، با اشاره به اینکه باید مراقب احزابی که قصد سوء‌استفاده از رای جوانان را دارند باشیم، اظهارداشت: جو‌انان نباید وسیله‌ای برای وصول اهداف دیگران باشند.

وی افزود: جوانان باید مراقب باشند ابزار دست نشوند اما در عین حال دست از پویایی برندارند و با دقت و استفاده از ابزار صحیح و مطالعه، با آرامش و طمأنینه مسیر درست را انتخاب کنند.

این مرجع تقلید با اشاره به شکل‌گیری گروه‌های انتخاباتی خاطر‌نشان کرد: هر گروهی در این ایام با توجه به تفکرات خود اقدام به جمع‌کردن افراد و آماده‌شدن برای انتخابات می‌کند.

آیت‌الله موسوی‌اردبیلی با بیان اینکه جوانان در این ایام باید مراقبت بیشتری داشته باشند، افزود: این احزاب نیت خیری دارند اما جوانان باید مراقب باشند در این مناسبات سیاسی از اسلام دست بر ندارند و دین‌داری خود را از دست ندهند.

وی با تاکید بر اینکه شکل‌گیری گروه‌ها باید با نیت پاک صورت بگیرد، تصریح کرد: به جای ایجاد اختلاف، سعی بر حل اختلافات موجود داشته باشید.

در ابتدای این دیدار، مدیران و اعضای سازمان جوانان حزب اسلامی کار، در سخنانی جداگانه به بیان دغدغه‌ها و مشکلات جامعه به ویژه مسئله جوانان پرداختند.

حضور جدی و بیشتر جوانان و بانوان در بدنه دولت، لزوم همگرایی و همکاری بیشتر مجلس و دولت، اشتغال جوانان و بانوان و مشکلات اقتصادی موجود، زمینه‌سازی برای هرچه پرشورتر شدن انتخابات پیش رو، نگاه ابزاری به جوانان و بانوان و...، از جمله دغدغه‌ها و درخواست‌های اعضای سازمان جوانان حزب اسلامی کار بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار