- رئیس اداره توسعه مهندسی و نظارت بر مقررات ملی و کیفیت ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قم گفت: در سال ۹۹ تعداد ۱۹۰ پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در این استان صادر شد.
کد خبر: ۹۵۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ 27 April 2021

به گزارش تابناک قم، اسماعیل اسدی در گفت و گویی اظهار داشت: در سال گذشته همچنین ۶۳۸ پروانه تمدید و ۳۳۲ مورد نیز ارتقا یافت.

وی افزود: ۹ پروانه اشتغال به کار معماران تجربی و ۲۳۳ پروانه و مجوز فعالیت در حرفه‌های مرتبط با ساختمان در قالب اشتغال به کار مهندسی ساختمان اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از آزمایشگاه‌های ساختمانی، سازندگان مسکن و ساختمان، شرکت‌های طراحی و مهندسان مشاور و غیره نیز صادر شده است.  

اسدی گفت: با توجه به استمرار شرایط شیوع بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اعتبار پروانه‌های اشتغال به کار تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از مهندسی، کاردانی و معماری تجربی که تاریخ اعتبار پروانه آن ها از ابتدای سال ۱۳۹۹ پایان یافته است تا تیرماه سال ۱۴۰۰ تمدید خواهد شد.

وی بیان داشت: تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که اعتبار پروانه اشتغال به کار آنها در دوره زمانی یکم بهمن ماه ۱۳۹۸ تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ منقضی شده‌است موظفند تا تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ نسبت به تمدید پروانه اشتغال به کار خود اقدام کنند.

رئیس اداره توسعه مهندسی راه و شهرسازی قم در پایان خاطرنشان کرد: سازمان‌های نظام مهندسی  و کاردانی ساختمان نیز باید ضمن اطلاع رسانی و بهره گیری حداکثری از سرویس ارائه خدمات غیر حضوری با رعایت کامل دستور العمل‌های بهداشتی به فرآیند صدور، تمدید و یا ارتقای پروانه اشتغال به کار اقدام کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار