با حضور داستان نویسانی از 10 استان:
سومین جشنواره ملی جایزه ادبی آفتاب در مراسمی با حضور نویسندگان و داستان‌نویسان جوانی از سراسر کشور در گرمسار برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰ 19 May 2021

سومین جشنواره ملی جایزه ادبی آفتاب برگزار شد - ایسنا

 

به گزارش تابناک سمنان در سومین جشنواره ادبی آفتاب که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار و برترین های خود را معرفی کرد، داستان نویسانی از 10 استان کشور با ارائه بیش از 700 اثر داستان کوتاه شرکت داشتند.

در پایان این جشنواره و با رای هیات داوران: علی شادکام با داستان " ارباب تاس ها"از تهران در رتبه اول قرار گرفت و مجتبی هژبری با داستان "اسب های لآغز براق روی کاغذ گلاسه" از اسفراین خراسان شمالی و الهه طاهریان با اثر "ناقه ی مطرود" از سمنان به عنوان رتبه های دوم و سوم معرفی شدند.

هیات داوران در این جشنواره همچنین 20 اثر را شایسته تقدیر شناخت و جوائزی به ارائه دهندگان این آثار اعطا کرد.

مهرانگیز اشراقی از تهران، منا اکبریان از شهرستان گرمسار استان سمنان، محسن ایوبی از اصفهان، افسانه آقایی از تهران، اکرم بادی از قم، زهرا سادات ثابتی از تهران، محبوبه حاجیان نژاد از سمنان، ابوالفضل حسنیان از سرخه استان سمنان، سارا خادمی پور از تهران، مانا خسروشاهی از شاهرود استان سمنان، مهین سارانی راد از مشهد خراسان رضوی، فاطمه سرمشقی از سمنان، مریم سعیدی از ایوانکی استان سمنان، نسیم سهیلی از مشهد، عماد عمادی از شاهرود، مریم علی بخشی از تهران، ندا علیپور کرج استان البرز، نجمه فیروزی از سمنان، عزیزالله محمدپور از بابل مازندران و فرزانه مراحل از مشهد داستان نویسان بودند که در این جشنواره ملی شایسته تقدیر شناخته شدند.

آیین اختتامیه سومین جائزه ادبی آفتاب با حضور فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز نویسندگانی از استانهای سمنان، تهران، البرز، قم، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اصفهان و یزد و با شرکت چهره های برتر هنر و ادبیات کشور و استادان ادبیات داستانی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

در پایان این جشنواره جوائز برترین ها به صاحبان اثر اعطا شد.

 این جشنواره با همت انجمن اهل قلم شهرستان گرمسار و  با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار و شورای شهر و شهرداری این شهر به صورت منطقه ای با موضوع آزاد در رشته داستان کوتاه برگزار شد.

برای این جشنواره آثاری از استانهای سمنان، تهران، خراسان رضوی و شمالی، اصفهان، یزد، گلستان، مازندران، قم و البرز ارسال شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار