تاکنون؛
تابناک سمنان: احسان عباسپور مدیر تعاون روستایی استان سمنان گفت: ۱۵ هزار تُن گندم به وسیله شبکه تعاون روستایی استان از کشاورزان به صورت تضمینی تاکنون خریداری شده و این روند همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۹۷۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۰ 21 June 2021

نرخ خرید تضمینی گندم در سال ۹۹ تعیین شد - تجارت‌نیوز

 

 مدیر تعاون روستایی استان سمنان داشت: برای خرید تضمینی از گندم کاران استان سمنان، ۲۱ مرکز خرید گندم آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه خرید تضمینی گندم از اوایل خرداد ماه از غرب استان سمنان آغاز شده است، افزود: براساس مصوبه دولت هر کیلوگرم گندم به قیمت ۵۰ هزار ریال از کشاورزان خریداری می شود.

احسان عباسپور بیان کرد: گندم‌های خرید تضمینی شده به کارخانجات آرد و سیلوهای گندم در استان حمل شده است و شرکت های تعاونی روستایی استان به مباشرت از اداره کل غله و بازرگانی به خرید تضمینی گندم اقدام کرده‌اند.

عباسپور از آغاز خرید دانه های روغنی کلزا در استان سمنان خبر داد و گفت: تاکنون ۴۲۰ تن دانه روغنی کلزا به وسیله شبکه تعاونی روستایی استان از کشاورزان خریداری شده است.

وی اضافه کرد: قیمت خرید تضمینی دانه روغنی کلزا به وسیله دولت  ۱۱۵ هزار ریال اعلام شده است که پیش بینی می‌شود امسال  ۸۰۰ تن کلزا از کشاورزان استان خریداری شود.

 مدیر تعاون روستایی استان سمنان خاطرنشان کرد: هشت مرکز برای خرید تضمینی دانه های روغنی کلزا در استان سمنان پیش‌بینی شده است و شرکت های تعاون روستایی به مباشرت از سوی شرکت بازرگانی دولتی استان سمنان اقدام به خرید تضمینی کلزا از کشاورزان می کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار