خراسانیان:
تابناک سمنان: غلامرضا خراسانیان مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: چهارهزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی باغی و کشاورزی استان، با همکاری دیگر نهادها، از ساخت‌و ساز غیرمجاز آزادسازی شد.
کد خبر: ۹۷۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶ 03 July 2021

تخریب ویلاهای غیر مجاز دو مجتمع میزان و باران در شهرستان مشهد | پایگاه خبری  تحلیلی اخترشرق | پایگاه خبری تحلیلی اخترشرق

 

 

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان روز شنبه به رسانه ها افزود: با ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی به جد برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه بنا به اظهارات کارشناسان ارزش بناهای غیرمجاز قلع وقمع شده حدود ۱۲ میلیارد ریال بود، از تمام بهره برداران خواست تا قبل از اخذ مجوز از امور اراضی هیچگونه بنا یا دیواری در اراضی زراعی و باغی احداث نکنند تا از ایجاد چنین خسارات مالی به آنها جلوگیری شود.

غلامرضا خراسانیان خاطرنشان کرد: در راستای حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی و باغ‌ها سه فقره احکام قطعی که بدون اخذ مجوزهای قانونی اقدام به ساخت‌وساز بناهای غیرمجاز در باغ کرده بودند با همراهی و همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط در شهرستان شاهرود اجرا شد که با اجرای این حکم ۴۵۰۰ مترمربع از اراضی باغی آزادسازی شد.

خراسانیان با بیان اینکه حفاظت از اراضی کشاورزی و باغی در اولویت برنامه‌های جهاد کشاورزی استان سمنان است افزود: حفاظت از حریم اراضی کشاورزی گام نخست در راستای امنیت غذایی و رفع وابستگی به واردات است.

وی همچنین از شهروندان خواست از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار