برنامه "راه آرامش"، نشست صمیمی، و پرسش و پاسخ تربیتی با جوانان و والدین است که چهارشنبه هر هفته در محوطه آستان مقدس امامزاده صالح (ع) تجریش برگزار و پذیرای شهروندان است.
کد خبر: ۹۷۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ 07 July 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی امامزاده صالح (ع)، این برنامه با محوریت خانواده و ازدواج توسط  حجت الاسلام "شهاب مرادی" برگزار می‌شود.

"راه آرامش" از ساعت ۱۸ آغاز و حدود یک ساعت به طول می‌انجامد.

همچنین مراسم پرفیض دعای کمیل از برنامه‌های ثابت این آستان است که شب‌های جمعه، راس ساعت ۲۴ با نوای "محمدحسین پویانفر" قرائت می‌شود؛ همچنین "عباس صراف" به شرح این دعا می‌پردازد.

زائران برای تشرف به آستان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه مراجعه کنند. همچنین نماز ظهر و عصر نیز در شبستان اقامه می‌شود.

حرم مطهر امامزاده صالح (ع) فرزند امام موسی کاظم (ع) و برادر امام هشتم شیعیان، در مرکزیت بازارچه سنتی تجریش (منطقه یک تهران) واقع شده است.

توسل در جوار شهدا

"فرهاد حدادیان" متولی امامزاده چیذر نیز با اشاره به برنامه‌های هفتگی این آستان مقدس به قرائت زیارت عاشورا در شب‌های جمعه (همزمان با غروب آفتاب) و قرائت دعای سمات توسط مداحان اهل بیت در روزهای جمعه ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

آستان مقدس امامزاده علی‌اکبر (ع) که منتسب به امام چهارم شیعیان است، در محله چیذر منطقه یک تهران قرار دارد. این حرم مطهر دارای مزاری‌ است که ۵۸۷ شهید عظیم الشان در آن به خاک سپرده شده‌اند. این امر بر اهمیت آن افزوده و به یکی از پایگاه‌های مهم مذهبی پایتخت تبدیل شده است.

لازم به ذکر است، دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در تمامی مراسم‌ها به طور کامل رعایت می‌شود، اما شهروندان بایستی لوازم شخصی از جمله کتب ادعیه و زیارت را همراه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار