رئیس حراست سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور:
رئیس حراست سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور گفت: افکار سنجی و یک هزار خبر واصله از دهیاری‌ها نشان می‌دهد ۲۴ درصد نارضایتی از عملکرد دهیاری‌های کشور وجود دارد.
کد خبر: ۹۷۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶ 07 July 2021
 
۲۴ درصد نارضایتی از عملکرد دهیاری‌های کشور وجود دارد

 

به گزارش تابناک سمنان حمید رضا موفق صبح چهارشنبه در همایش دهیاری‌های شهرستان شاهرود به میزبانی سالن شهید مفتح بسطام با اشاره به افکارسنجی و بررسی عملکرد دهیاری‌ها بیان کرد: یک هزار خبر واصله در کشور در مجموعه دهیاری‌ها مورد بررسی قرار گرفت، تعداد ۲۴۰ خبر معادل ۲۴ درصد مربوط به حوزه نارضایتی است.

وی افزود: اعتراض به عملکرد شرکت تعاونی‌ها، عدم نصب تابلو حضور دهیاران در محل دهیاری، نحوه جمع آوری پسماند، عدم نصب منشور اخلاقی، عدم نصب تابلو معابر، پاره وقت بودن تعدادی از دهیاران، اعتراض به دخالت اعضای شورا در وظایف دهیار و فقدان ساختمان دهیاری ازجمله نارضایتی‌های واصل شده است.

ضرورت نگه داشت ماشین آلات

رئیس حراست سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور با بیان اینکه ۲۲ درصد فراوانی خبرهای واصله، عدم آگاهی دهیاران از دستورالعمل‌ها و قوانین مالی است که ضرورت بحث آموزش بیش از پیش نمایان می‌شود، گفت: ۱۸ درصد اخبار، مرتبط با عدم وجود درآمدهای پایدار دهیاری‌ها است و اینکه وابستگی شدیدی به اعتبارات دولتی وجود دارد که باید این وابستگی را کاهش داد.

موفق با بیان اینکه ۱۷ درصد اخبار در حوزه آسیب شناسی های صورت گرفته، مرتبط با فساد مالی در دهیاری‌ها است که با شرایط سخت اقتصادی که در کشور حاکم است، نیاز است تا انضباط مالی را مورد توجه قرار دهیم، تاکید داشت: ۱۰ درصد اخبار مربوط به مقوله ساخت و سازهای غیر مجاز است و پنج درصد نیز مربوط به ماشین آلات عمرانی است، ماشین آلاتی که با زحمت تهیه می‌شود، باید به بهترین نحو ممکن نگهداری شود.

وی افزود: چهار درصد نیز مربوط به بحث فعالیت‌های انتخاباتی و استفاده از امکانات حوزه دهیاری‌ها در مقوله کاندیداهای خاص است که در انتخابات اخیر به صورت حداقلی بود و استان کارنامه بسیار خوبی را ارائه دادند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار