معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان گفت: همکاری سپاه با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان سمنان جهت مقابله با بیماری کرونا ادامه دارد.
کد خبر: ۹۷۹۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴ 18 July 2021
 

 

به گزارش  تابناک سمنان سرهنگ پاسدار علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: سپاه استان سمنان در مرحله های قبلی اوج گیری کرونا همواره یاری گر دانشگاه های علوم پزشکی استان بوده است و امروز نیز این همکاری ادامه دارد.

وی افزود: در طرح شهید سلیمانی تعداد 5 هزار بسیجی در سطح استان سمنان همکاری داشتند که موجب مدیریت خوب کرونا در استان شد.

او ادامه داد: با اوج گیری دوباره کرونا در استان سمنان و قرمز شدن شهر های استان ، سپاه استان سمنان نیز به طور کامل با دو دانشگاه علوم پزشکی استان همکاری می کند تا هر چه زودتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری در سطح استان و کشور باشیم.

او ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا در استان سمنان، سپاه قائم در راستای طرح شهید سلیمانی با دو دانشگاه علوم پزشکی در استان سمنان همکاری داشته است و شاهد کاهش چشمگیر مرگ و میر و بستری بیماران ناشی از کرونا بوده ایم.

سرهنگ خالقیان تصریح کرد: باتوجه به شیوع کرونا دلتا در سطح کشور نیاز است تا همه ی دستگاه های اجرایی با دانشگاه های علوم پزشکی همکاری داشته باشند تا بتوانیم به نتایج خوبی در مدیریت کرونا دست پیدا کنیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار