اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 17 مرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضورتان تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۸۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴ 09 August 2021

به گزارش تابناک مازندران،  ضمن تبریک روز خبرنگار اخبار مهمه انتظامی استان مازندران در تاریخ 17/05/1400 به این شرح است.

 
500تن نهاده دامی قاچاق در سوادکوه شمالی

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 500 تن نهاده دامی و انهدام یک باند قاچاق در سوادکوه شمالی خبر داد .

سردار مرتضی میرزایی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی نهاده های دامی قاچاق در انبارهای یک واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان سوادکوه شمالی، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، افرادی با تشکیل باند به صورت غیر قانونی و خارج از ضوابط مربوط از طریق رانت اقدام به دپوی نهاده های دامی در انبارهای یک شرکت صنعتی و تولیدی کرده و در فرصت های مناسب نهاده های دامی را در بازار آزاد این استان و تهران به فروش می رسانند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف این انبارها از بازرسی آنها با حضور کارشناسان ادارات صمت و استاندارد خبر داد و افزود: در بازرسی های به عمل آمده 500 تن انواع نهاده دامی به ارزش تقریبی 50 میلیارد ریال کشف شد .

سردار میرزایی با اشاره به انهدام باند اخلال در نظام توزیع اقلام واحدهای تولیدی کشور از دستگیری 4 متهم از اعضای این باند خبر داد و افزود: با پلمب انبارها متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سقوط مرگبار چترباز پاراگلایدر در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از سقوط مرگبار یک چتر باز در حال پرواز با پاراگلایدر در دریا خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین زارع با اعلام این خبر، بیان داشت : در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 درساعت 16 و 38 دقیقه روز گذشته 16 مردادماه مبنی بر سقوط پاراگلایدر در منطقه کرفون بخش بهنمیر شهرستان بابلسر، ماموران انتظامی سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، تیم چتر بازی پاراگلایدر استان مازندران دارای مجوز پرواز در حال پرواز در منطقه بودند که یکی از چتربازان به دلیل نامعلوم دچار سانحه شد و به داخل دریا سقوط کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با اشاره به فوت این چتر باز در دریا ، گفت: با تلاش گروه های امداد و نجات جسد این فرد از آب بیرون کشیده شد و برای اقدامات قانونی به سردخانه و پزشکی قانونی تحویل شد .

نقش و جایگاه پلیس در برقراری نظم و امنیت جامعه حیاتی است

امام جمعه شهرستان نور در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان، گفت: نقش و جایگاه پلیس در برقراری نظم و امنیت جامعه حیاتی است .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام والمسلمین احمدی با حضور در دفتر فرمانده انتظامی شهرستان نور از مدیریت صحیح و مدبرانه فرماندهی انتظامی شهرستان نور در برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های فرماندهی و مجموعه کارکنان انتظامی شهرستان نور ، گفت: الحق و الانصاف مدیریت و تلاش های شبانه روزی، صبر و بردباری و در عین حال درایت کافی و وافی در برقراری نظم وامنیت ستودنی است.

امام جمعه نور نقش و جایگاه پلیس را در برقراری نظم و امنیت به عنوان اساسی‌ترین نیاز جامعه حائز اهمیت و حیاتی دانست و گفت: قدردانی از جان برکفانی که برای برقراری امنیت در کشور از جانشان مایه می‌گذارند، وظیفه ای همگانی است و مردم باید قدردان این تلاش‌ها باشند.

حاج آقا احمدی موفقیت های اخیر فرماندهی انتظامی شهرستان نور، اقدام قاطع در برخورد باهنجارشکنان و کاهش قابل ملاحظه جرایم تیراندازی و مبارزه با قاچاق چوب را قابل تقدیر دانست .

بازداشت سارقان منزل در  محمودآباد 

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ازدستگیری سارقان منزل و ساختمان های نیمه کاره با 13 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمود حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و منازل در بخش سرخرود شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی وبازبینی دوربین های مداربسته واقدامات مخابراتی سارقان را شناسایی کردند .

سرهنگ حسین زاده از دستگیری متهم با هماهنگی قضائی خبر داد و گفت: متهم در بازجویی های فنی پلیس به 13 فقره سرقت منزل و ساختمان های نیمه کاره اعتراف کرد و در این ارتباط 3 مالخر دستگیر و مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با بیان این که، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: ضمن استفاده از تجهیزات الکترونیکی مناسب و تجهیز منزل خود به حفاظ مناسب با اعلام به موقع هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی پلیس را در اجرای هرچه بهتر ماموریت نظم و امنیت در جامعه یاری دهند.

سارق به عنف در دام پلیس بابل

 فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی و دستگیری سارق به عنف وکشف طلاجات سرقتی در عملیات ضربتی پلیس خبر داد .

سرهنگ محمد زمان شالیکار در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر، بیان داشت : در پی مراجعه و طرح شکایت یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر ورود به عنف و سرقت طلاجات از منزلش، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات از مالباخته مشخص شد، متهم به سرقت در پوشش غذای نذری با بیهوش کردن وی و اعضای خانواده اش به سرقت طلاجات و جواهرات اقدام کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی با دریافت این اطلاعات و مشخصات متهم به سرقت با استفاده از شگردهای خاص پلیسی محل اختفای سارق به عنف را شناسائی و با هماهنگی دادستانی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ شالیکار با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی از تشکیل پرونده و تحویل این فرد به مرجع قضائی خبر داد و افزود: نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای مقابله با سارقان و بالا بردن احساس امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل به شهروندان توصیه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و همچنین استفاده افراد شیاد و سارقان از اینگونه شگردها از پذیرش غذا از افراد ناشناس جدا خودداری کنند.

توقیف خودرو وانت نیسان حامل چوب قاچاق در  نکا

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از توقیف یک دستگاه خودرو وانت نیسان با 3تن چوب قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم عزیزی در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پي کسب خبری مبني بر تردد یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل چوب جنگلی قاچاق در محورهای جنگلی شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگي قضائي، خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن مقدار 3 تن چوب قاچاق کشف کردند .

فرمانده انتظامي شهرستان نکا، تصريح کرد : راننده خودرو به مرجع قضائي معرفي و چوب هاي قاچاق به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل شد .

فرمانده انتظامي شهرستان نکا با اشاره به پيامدهاي ناشي از قطع بي رويه درختان و قاچاق فراورده هاي جنگلي از مردم خواست: براي جلوگيري از سودجویي افراد فرصت طلب در صورت شناسائي افرادي که اقدام به قاچاق فراورده هاي جنگلي و منابع طبيعي مي کنند ، مراتب را به مرکز فوريتهاي پليسي 110 اطلاع دهند .

برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی در دستور کار پلیس پیشگیری

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران در تشریح عملکرد کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان، گفت: برخورد قاطع با برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي از مهم ترين اهداف پليس پیشگیری است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح عملکرد کلانتری و پاسگاه های استان بیان داشت : ماموران انتظامی کوپ های استان در راسنای ارتقای امنیت اجتماعی ، طرح های عملیاتی محله محور را به صورت مستمر در دستور کار خود قرار دادند .

وی اظهار داشت: در برنامه ريزي عملياتي پليس پیشگیری در يك ماهه گذشته 1561 سارق دستگير و 2475 فقره انواع سرقت كشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران به برنامه هاي پليس پیشگیری در راستای مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در تیرماه سال جاری 40 كيلوگرم انواع مواد مخدر کشف، 547 نفر معتاد و 331 نفر خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

سرهنگ جعفری از عزم جدی پلیس پیشگیری در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا تاکید کرد و گفت: طی ماه گذشته 190 پرونده قضائی تشکیل و 130 قاچاقچی کالا دستگیر شد.

وی در خصوص تشديد اقدامات انتظامي در پاکسازي نقاط آلوده به مواد مخدر، شناسايي و رصد فعاليت سوداگران مواد مخدر و پيشگيري از سرقت را مهمترين برنامه هاي پيش رو عنوان داشت و گفت:‌ همراهی و مشارکت مردم با پليس مهمترين راهکار مقابله با ناهنجاری ها است.

خودرو حامل 7 کیلو تریاک در آمل توقیف شد

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از توقیف خودرو سمند وکشف 7کیلوگرم مواد مخدرتریاک خبر داد.

سرهنگ ذات الله رضوانی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشریح این خبر، بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خودروی سمند حامل مواد افیونی را شناسایی کردند.

وی از توقیف خودرو سمند حامل مواد افیونی در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان و شهرستان محمودآباد خبر داد و افزود : در بازرسی از خودرو 7 کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل اظهار داشت: با دستگیری متهم این فرد پس از تشکیل پرونده به همراه موادمخدر مکشوفه به مرجع قضائی معرفی شد .

سرهنگ رضوانی خاطر نشان کرد: تزلزل و تنش در خانواده ها، افزایش طلاق، افزایش برخی از جرایم از جمله خرده فروشی مواد مخدر، نزاع و درگیری از جمله آسیب های موادمخدر است.

کشف 21 فقره سرقت در طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 21  فقره انواع سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور خبر داد.

سرهنگ محمد زمان شالیکار در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: در 24 ساعت گذشته این طرح با هدف افزایش، آسايش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، فروشندگان موادمخدر و اخلاگران نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان بابل به مرحله اجرا در آمد.

وی با اشاره به کشف 21 فقره سرقت منزل و اماکن دولتی در این طرح خبر داد و افزود: کشف 21 فقره انواع سرقت از دستاوردهای این فرماندهی در این طرح بوده است.

سرهنگ شالیکار با بیان اینکه در این طرح 10 خودرو و 6 موتورسیکلت متخلف توقیف شد، اظهار داشت : 6 سارق سابقه دار ، 2 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل در پایان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی در شهرستان را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار