کد خبر: ۹۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۳ 21 September 2015
معاون استاندار تهران با اشاره به ضرورت توجه دايمي به موضوع پدافندغيرعامل گفت: اين مقوله بايد در جامعه فرهنگ سازي عمومي شود.

به گزارش تابناك استان تهران صفرعلي براتلو معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عصر دوشنبه در نشست شوراي پدافند غيرعامل استان تهران افزود: فرهنگ سازي پدافندغيرعامل بايد در طول سال انجام شود و فقط محدود به هفته دفاع مقدس نباشد.

وي با بيان اينكه استان تهران در سال ٩٣ رتبه برتر را در موضوع پدافندغيرعامل در كل كشور كسب كرد تاكيد كرد: بايد تلاش شود با توجه به تجربيات ارزشمند اين حوزه در سال جاري نيز همين رتبه حفظ شود.

جانشين شوراي پدافندغيرعامل استان تهران با گراميداشت هفته دفاع مقدس و ياد و خاطره شهداي جنگ تحميلي گفت: امنيت،ارامش و اسايش نظام جمهوري اسلامي به بركت خون شهداي دفاع مقدس است.

براتلو با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبني بر اينكه دفاع مقدس يك گنج است خاطرنشان كرد: هفته دفاع مقدس ياداور خاطرات پرارزشي است كه بايد در طول سال مورد توجه گيرند.

وي به رابطه صميمانه رهبر معظم انقلاب با جانبازان در ديدار روز گذشته ايشان اشاره كرد و گفت: اين شيوه برخورد بايد الگوي رفتار ما قرار گيرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار