دختران هندبالیست استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی نوجوانان ایران برای همراهی این تیم در مسابقات 2021 قهرمانی آسیا به اردو دعوت شدند.
کد خبر: ۹۹۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷ 02 September 2021

به گزارش تابناک قم، دختران مستعد هندبال قم در حالی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شدند که این تیم با حضور نخبه‌ها و استعدادهای این رده سنی از استان‌های مختلف زیر نظر کادر فنی برای حضور موفق در پیکارهای 2021 قهرمانی نوجوانان آسیا آماده می‌شود.

در واقع این ششمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران است که به میزبانی هیات هندبال استان سمنان و در شاهرود برگزار می‌شود تا تیمی قوی و مطمئن به نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر آسیا اعزام شود، اردویی که تا دوازدهم شهریور ماه برقرار است.

کادر فنی تیم ملی هندبال دختران نوجوانان ایران را خدیجه قانع سرمربی، غلام‌علی اکبرآبادی مدیر فنی، فاطمه محمدخانی مربی، ندا اسدی فیزیوتراپ و مریم رضائیان به عنوان سرپرست تشکیل می‌دهند و در حالی که 21 بازیکن برای حضور در این اردو دعوت شده‌اند، سه نفر آنها از استان قم هستند.

بازیکنان قمی دعوت شده به این اردو زهرا فتوّتی، نسترن گودرزی فراهانی و فاطمه جهان‌بخش هستند که در کنار دیگر نفرات با ارائه فرم تست کرونا به اردوی تیم ملی ملحق شده‌اند، در شرایطی که بازیکنانی از استان‌های همدان، فارس، اصفهان، مرکزی، خراسان‌شمالی، کردستان و البرز نیز در این اردو حضور دارند.

تیم ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان با حضور سه ملی‌پوش قمی، در فصل پائیز و از 29 آبان ماه تا هشتم آذر در نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر آسیا به مصاف حریفان خود می‌رود، در حالی که کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این رقابت‌‌ها را به کشور قزاقستان سپرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار