افزایش مشارکت های مردمی بهزیستی ایلام

سرپرست اداره اشتغال، مشارکت های مردمی و موسسه های خیریه بهزیستی ایلام از افزایش 57 درصدی مشارکت های مردمی در این اداره کل در نیمه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۹ 25 October 2015

به گزارش تابناک ایلام، سرپرست اداره اشتغال، مشارکت های مردمی و موسسه های خیریه بهزیستی ایلام از افزایش 57 درصدی مشارکت های مردمی در این اداره کل در نیمه نخست امسال خبر داد.

نعمت الله خدامرادی روز یکشنبه اظهارکرد: مردم خیر و نوعدوست این استان در این مدت 16میلیارد و 500میلیون ریال برای کمک به مددجویان این سازمان اهدا کرده اند.

وی ادامه داد: این میزان کمک بصورت نقدی، غیر نقدی و خدماتی از سوی افراد خیر اهدا با فرهنگ سازی و تبلیغات انجام گرفته نسبت به پارسال 57درصد رشد داشته است.
وی اظهار کرد: کمک های جمع آوری شده در زمینه های مختلف درمان، تحصیل، جهیزیه، مسکن و کمکهای موردی برای مددجویان زیر پوشش هزینه شده است.
سرپرست اداره اشتغال بهزیستی ایلام بیان کرد: عمده ترین این کمکهای در طول ماه مبارک رمضان، دهه ولایت و اواخر شهریورماه به مناسبت بازگشایی مدارس بوده است.
وی با بیان اینکه توسعه فرهنگ خیر جمعی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته بیان کرد: باید این فرهنگ در جامعه احیا شود که همه مردم در حد توان به نیازمندان کمک کنند.
وی به اشاره به محدود بودن اعتبارهای دولتی خواستار مشارکت مردم برای ارایه خدمات مطلوب به نیازمندان شد.
25هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند./پ

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار