افتخارآفرینی هنرمند ایلامی در ۲ رویداد ملی تولید محتوا و فیلمنامه‌نویسی

نشان شایسته تقدیر و مقام دوم کارگردانی در شانزدهمین رویداد ملی و نهمین مسابقه بین‌المللی تولید محتوای "مهر محرم" و اولین رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی دانشگاه علم و فرهنگ تهران توسط کسرا قنبری از هنرمندان عرصه سینما و تئاتر استان ایلام کسب شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰ 05 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ فیلم کوتاه صدثانیه "ارادت" به نویسندگی و کارگردانی کسرا قنبری از ایلام در شانزدهمین رویداد ملی و نهمین مسابقه بین‌المللی تولید محتوای "مهر محرم" در سمنان، در بخش فیلم کوتاه داستانی، شایسته‌ی تقدیر شد.

ذکر این نکته لازم است که حدود ۶ هزار عکس و ویدئو از ایران و ۱۵ کشور جهان به این جشنواره ارسال شده بود.همچنین در اولین رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی دانشگاه علم و فرهنگ تهران، رتبه‌ی دوم بخش فیلمنامه‌ی کوتاه به گروه "جایی دیگر" با حضور آقای کسرا قنبری، از اعضای انجمن سینما جوان ایلام رسید. هدایت این گروه را استاد رضا حیدرنژاد، عضو شورای مرکزی کانون فیلمنامه‌نویسان خانه‌ی سینما، برعهده داشت.

این رویداد ۷ الی ۹ مرداد با حضور آقای علی دهکردی؛ مدیرعامل خانه‌ی سینما، در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

کسرا قنبری دانشجوی کارگردانی سینما و از اعضای انجمن سینمای جوان ایلام، نویسنده و کارگردان ۵ فیلم کوتاه و دارای جوایزی از فستیوال‌های Student World Impact آمریکا، 1Minute Film Festival، جشنواره‌ی بین‌المللی سلامت دانشجویان، جشنواره بین‌المللی مهر محرم و جشنواره‌ی تئاتر طنز تی‌تالی ایلام است.

کسب عنوان بهترین هنرمند جوان دومین جشن مهر سینمای ایلام در سال ۱۴۰۲ و هنرمند جوان برتر هفته‌ی هنر و انقلاب ایلام در سال ۱۴۰۲ از افتخارات این هنرمند است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار