زیرساخت‌های استان برای تسهیل تردد زوار اربعین حسینی به طور قابل توجهی بهبود یافته است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت : زیرساخت‌های استان برای تسهیل تردد زوار اربعین حسینی به طور قابل توجهی بهبود یافته است.
کد خبر: ۱۱۷۹۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵ 09 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ چشمه خاور بیان داشت : پروژه‌های در دست اجرای سال جاری، از عملیات اجرایی ٢٠٠ کیلومتر روکش آسفالت در سطح جاده‌های استان خبر داد و افزود که تاکنون ١۵٠ کیلومتر از این مسیر تکمیل شده و مابقی نیز تا قبل از ایام اربعین حسینی به پایان خواهد رسید.

وی افزود : یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اجرا شده، احداث پل صلواتی در مسیر ایلام-مهران است که با هدف رفع گره‌های ترافیکی و تسریع در تردد زوار اربعین حسینی به بهره‌برداری رسیده است.

چشمه خاور گفت :  ۵٢ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران و آماده‌سازی پایانه‌های مرزی برای ارائه خدمات بهتر به زوار و ایجاد زیرساخت‌های لازم در پایانه برکت مهران، از جمله آسفالت ۳۶ هکتار از محوطه این پایانه، ایجاد سایبان‌ها و موکب‌های دائمی انجام شده است.

وی با تأکید بر اهمیت جاده پدافندی ترمینال برکت به مرز شهید سلیمانی در ساماندهی تردد زائران و دسترسی سریع‌تر نیروهای امدادی، از پیشرفت قابل توجه این پروژه خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام یاد آور شد : با اجرای بیش از هزار کیلومتر روکش آسفالت در سه سال اخیر، احداث پل صلواتی، نصب سایبان‌ها و آماده‌سازی پایانه‌های مرزی، زیرساخت‌های استان برای تسهیل تردد زوار اربعین حسینی به طور قابل توجهی بهبود یافته است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار