مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایلام:

۵۵ کانون مسجدی در ایلام برای خدمت به زائران اربعین فعالیت می کنند

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ایلام گفت: ۵۵ کانون مسجدی در نقاط مختلف استان ایلام برای اسکان و پذیرایی از زائران اربعین فعال شده است.
کد خبر: ۱۱۷۹۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰ 11 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام علی چراغی‌پور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام، بیان داشت: استان ایلام معین ۱۳ استان در خدمت‌رسانی به زائرین اربعین است و امسال در میدان اربعین برای ۵۰ هزار نفر امکان پذیرایی فراهم شده است و ۱۲ مسجد شهر مرزی مهران نیز به صورت شبانه‌روزی آماده پذیرایی از زائرین هستند.

وی افزود: در ایلام تعداد ۵۵ کانون در نقاط مختلف استان فعال شده است و توسط اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد به صورت ویژه خدمات اسکان و پذیرایی به زائرین کنگره بین‌اللملی امام حسین (ع) ارائه می‌شود. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ادامه داد: در این کانون‌ها فعالیت‌های فرهنگی، نمایشگاه‌های مختلف، خیمه‌های نماز، فعالیت‌های ویژه با موضوع نماز و قیام امام حسین (ع)، سخنرانی و مرثیه‌خوانی در قرارگاه و پایانه مرزی شهید حاج قاسم سلیمانی انجام می‌شود.

چراغی‌پور خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی و کتابچه‌های زیارت عاشورا، اجرای برنامه‌های فرهنگی به همت بچه‌های مسجد در ۴۵۰ موکب مرز بین‌اللملی مهران از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: ۴۰ میلیون بطری آب معدنی برای زائرین از سردخانه‌ها تحویل گرفته شده و قرار است بیش از ۳۶۰ هزار قالب یخ نیز از مرز بین‌المللی مهران به کشور عراق ارسال شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار