امام جمعه یاسوج:

ما جنگ آزموده‌ایم از این جنگ هم سربلند بیرون می‌آییم/وعده صادق ۲ قدرت نظامی ایران را به دنیا ثابت کرد

گروه استان‌ها - آیت الله حسینی : ما چندین سال است که این جنگ‌ها را تجربه کرده ایم، در جنگ تحمیلی باران موشک‌ها را دیده ایم، اما کسی که از این جنگ‌ها پیروز و سربلند بیرون آمد انقلاب اسلامی و کسی که شکست خورد جبهه غرب بود .
کد خبر: ۱۱۸۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲ 04 October 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یاسوج گفت: پس از ترور اسماعیل هنیه ما فریب وعده آتش بس غربی‌ها در غزه را خوردیم. فریب آمریکایی را خوردیم که خودش در همه این جنایت‌ها و ترور‌ها دخالت دارد.
وی ادامه داد: در تاریخ تشکیل رژیم صهیونیستی در هر جنگی که قبلاً این رژیم با اعراب داشته و چه جنگ اخیر، اگر نبود حمایت‌های آمریکا، شکست می‌خورد.
امام جمعه مرکز استان گفت: در قضایای اخیر صبر استراتژیک ایران موجب گستاخی صهیونیست‌ها شد و‌ها من مبارز طلبیدند و رسانه‌های این رژیم نوشتند ایران ترسیده و جرات حمله ندارد و از ترس جبهه مقاومت را رها کرده است.
آیت الله حسینی ادامه داد: واقعیت عدم پاسخگویی ایران همان صبر استراتژیک بود تا همه دنیا بفهمند که صهیونیست‌ها و آمریکا چه کسانی هستند، اما بعد از پایان صبر با آن عملیات بزرگ در کمتر از نیم ساعت پایگاه‌های مهم دشمن موشکباران شد.

وی گفت: عملیات وعده صادق ۲ در حالی اجرا شد که علیرغم اینکه دشمن صهیونیستی از بهترین و بیشترین تجهیزات راداری برخوردار است آنگونه برخی پایگاه‌ها را شخم زدند.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: عملیات ما را قدرت انجام و رسانه‌های جهان هم تصاویر آن را منتشر کردند و اکنون هم اگر بخواهند در خصوص تهدید خود بر علیه ایران اقدامی کنند یا از آنها غلطی سر بزند، پاسخ ما کوبنده، کشنده و تمام کننده خواهد بود.
آیت الله حسینی افزود: ما چند سال است که این جنگ‌ها را تجربه کرده ایم، در جنگ تحمیلی باران موشک‌ها را دیده ایم، اما کسی که از این جنگ‌ها پیروز و سربلند بیرون آمد انقلاب اسلامی و کسی که شکست خورد جبهه غرب بود. امروز هم همینطور خواهد شد ما پیروریم و غرب و صهیونیست‌ها شکست خواهند خورد.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: ما نیروی انتظامی را سربازان اسلام، وطن، رهبری و نظام می‌دانیم که همواره برای تامین امنیت و نظم تلاش می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان این نکته که قدر و منزلت نیروی انتظامی را در قالب منزلت نظام اسلامی تعریف می‌کنیم، افزود: نظام اسلامی یک نظام معمولی و ساده نیست چرا که امروز جبهه گسترده‌ای از آزادیخواهان و مبارزین با استکبار جهانی توسط ایران و این نظام اسلامی فرماندهی می‌شود.
آیت الله حسینی ادامه داد: نیروی انتظامی امروز برای تامین امنیت با کسانی مقابله می‌کند که با همه امکانات در حال ایجاد ناامنی و عملیات ترور هستند و در کف میدان به شهادت می‌رسند. ما به برادران نیروی انتظامی افتخار می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار